سامسونگ قصد عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای Gear S2 دارد

گویا سامسونگ در رویداد IFA که پاییز برگزار می‌شود قصد معرفی نسخه‌ی جدیدی از ساعت‌هوشمند خود را نداشته و به جای آن، تصمیم به عرضه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی برای ساعت فعلی خود، Gear S2 دارد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سامسونگ فعلا قابلیت‌های این به‌روزرسانی را در مرحله‌ی آزمایشی قرار داده و به زودی آن […]

گویا سامسونگ در رویداد IFA که پاییز برگزار می‌شود قصد معرفی نسخه‌ی جدیدی از ساعت‌هوشمند خود را نداشته و به جای آن، تصمیم به عرضه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی برای ساعت فعلی خود، Gear S2 دارد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سامسونگ فعلا قابلیت‌های این به‌روزرسانی را در مرحله‌ی آزمایشی قرار داده و به زودی آن را برای ساعت‌هوشمند خود عرضه می‌کند.

در این گزارش آمده است که به‌روزرسانی Gear S2 سامسونگ قابلیت انتخاب والپیپر را در نظر گرفته به صورتی که کاربر به طور کامل بر روی شخصی‌سازی‌های والپیپر ساعت نظارت داشته باشد؛ بخش جدیدی به ساعت اضافه شده که این انتخاب را راحت‌تر می‌کند و دیگر نیازی به باز کردن برنامه‌ی Manager بر روی گوشی‌های سامسونگ و انتخاب والپیپر ساعت نیست.

به‌روزرسانی جدید ساعت‌هوشمند Gear S2 ویژگی‌های جدید دیگری بخش مربوط به فعالیت‌های بدنی ساعت را گسترده‌تر می‌کند و در نهایت نظارت بر خواب کاربر نیز به این بخش اضافه شده است. در این به‌روزرسانی، امکان به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های بدنی در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر فیس‌بوک هم میسر شده است. از دیگر مشخصه‌های این به‌روزرسانی می‌توان به آپدیت شدن برنامه‌ی آب‌وهوای ساعت و مدیریت بهتر اعلان‌ها اشاره کرد.

S-Voice یا همان دستیار صوتی ساعت‌هوشمند سامسونگ هم دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد که کاربر با صدای خود بتواند کارهای بیشتری را توسط این ویژگی انجام دهد. به‌هر‌حال در صورت انتشار این به‌روزرسانی، به نظر می‌رسد سامسونگ فعلا پشتیبانی از نسل دوم ساعت‌هوشمند خود را کنار نخواهد گذاشت؛ همچنین باید امیدوار باشیم که پشتیبانی از iOS که قرار بود مدت‌ها پیش به این ساعت اضافه شود نیز در این به‌روزرسانی صورت بگیرد هرچند کمی بعید به نظر می‌آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال