سامسونگ ساخت نمایشگر اولد بدون حاشیه را آغاز می‌کند

سامسونگ دیسپلی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نمایشگر اولد در جهان قصد دارد نمایشگرهای اولد بدون حاشیه برای گوشی‌های هوشمند تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی قصد دارد نمایشگر اولد بدون حاشیه تولید کند تا در آینده ظاهر گوشی‌های هوشمند نیز تغییر کند. این شرکت در یک جلسه […]

سامسونگ دیسپلی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نمایشگر اولد در جهان قصد دارد نمایشگرهای اولد بدون حاشیه برای گوشی‌های هوشمند تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی قصد دارد نمایشگر اولد بدون حاشیه تولید کند تا در آینده ظاهر گوشی‌های هوشمند نیز تغییر کند.

این شرکت در یک جلسه مطبوعاتی برنامه‌های خود را برای آینده نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است. طبق اسلایدی که این شرکت همراه با نمایش پنل‌های اولد با حاشیه بسیار کم به نمایش گذاشته شد نمایشگرهای بدون حاشیه نیز مورد صحبت این شرکت بوده است. سامسونگ در اسلایدهای به نمایش درآمده فناوری جدید خود را نیز به نمایش گذاشت. در این نمایشگرها دوربین به زیر نمایشگر رفته از فناوری خاصی نیز پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر بهینه‌سازی ساختار پیکسل‌ها، در این پنل‌ها انتقال نور نیز تا ۵۰ درصد بیشتر افزایش یافته است.

سامسونگ در نمایشگر بدون حاشیه مد نظر خود از فناوری لایه‌سازی سه بعدی استفاده کرده و روی لبه‌های آن فناوری کنترل نور را قرار داده است . پیش از این نیز گزارشی در مورد اپل منتشر شده بود که نشان می‌داد این شرکت از تولید کنندگان نمایشگر خود یعنی ال جی دیسپلی و سامسونگ دیسپلی درخواست کرده تا پنل‌های بدون حاشیه برای گوشی‌های هوشمند این شرکت توسعه دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال