سامسونگ روی یک گوشی تاشو ارزان قیمت کار میکند

گزارش های اخیر نشان می دهد سامسونگ روی ساخت یک گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت کار می‌کند که احتمالاً با قیمتی کمتر از ۸۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های تاشو در بازار توانستند محبوبیت خاصی برای خود کسب کنند. اما یکی از موانع استقبال […]

گزارش های اخیر نشان می دهد سامسونگ روی ساخت یک گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت کار می‌کند که احتمالاً با قیمتی کمتر از ۸۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های تاشو در بازار توانستند محبوبیت خاصی برای خود کسب کنند. اما یکی از موانع استقبال چشمگیر کاربران قیمت بسیار زیاد آنها است. به همین دلیل سامسونگ قصد دارد طی دو سال آینده گوشی هوشمند تاشو با قیمتی کمتر از ۸۰۰ دلار عرضه کند. تعداد گوشی های تاشو سامسونگ تاکنون به ۶ عدد رسیده است. البته قیمت آنها نیز از زمان معرفی اولین نسل آنها تاکنون کمتر شده است.

 به طوری که اکنون زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ تنها با قیمت ۹۹۹ و ۱۷۹۹ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. از طرفی آمارها نشان می‌دهد قیمت ارزان تر گلکسی زد فلیپ ۳ باعث محبوبیت بیشتر گوشی های تاشو شده است. طبق گزارش های منتشر شده توسط 9to5Google سامسونگ با اطلاع از این موضوع تلاش کرده است تا گوشی هوشمند تاشو پایین رده ای با قیمت کمتر از ۸۰۰ دلار تولید کند احتمالاً این گوشی تا سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

 بنابراین اکنون تمرکز سامسونگ روی نسخه پایین رده گلکسی زد فلیپ یا گلکسی زد فولد خواهد بود. اما به نظر می رسد این شرکت تنها از طریق حذف برخی ویژگی های گوشی های تاشو کنونی می تواند قیمت آنها را تا ۲۰۰ دلار کاهش دهد. برخی نیز معتقدند سامسونگ احتمالا در گوشی ارزان قیمت از قابلیت‌هایی مانند نمایشگر بیرونی شارژ بی سیم یا مقاومت در برابر آب استفاده نخواهد کرد.

 استفاده از تراشه های ضعیف تر نیز می تواند به کاهش قیمت گوشی تاشو کمک کند. هدف سامسونگ از تولید این گوشی های ارزان قیمت نیز فروش بیشتر این دسته از محصولات خواهد بود. عامل دیگر که سامسونگ را به عرضه گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت ترغیب کرده است تقاضای روبه‌رشد مشتریان اپل است. به طوری که طبق شایعات اخیر اپل در حال کار روی یک دستگاه تاشو است و به همین دلیل سامسونگ قصد ندارد جایگاه خود در بازار این محصولات را از دست دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال