سامسونگ در حال کار روی یک ویژگی جدید در اکوسیستم SmartThings است

سامسونگ قصد دارد ویژگی جدیدی را به گروه فناوری های SmartThings اضافه کند. این ویژگی با هدف کنترل بهتر ابزارهای هوشمند توسط کاربران توسعه خواهد یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ به طور آزمایشی ویژگی جدیدی را در اکوسیستم SmartThingsفعال خواهد کرد تا بتواند بازخوردهای آن را بررسی کند. در این […]

سامسونگ قصد دارد ویژگی جدیدی را به گروه فناوری های SmartThings اضافه کند. این ویژگی با هدف کنترل بهتر ابزارهای هوشمند توسط کاربران توسعه خواهد یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ به طور آزمایشی ویژگی جدیدی را در اکوسیستم SmartThingsفعال خواهد کرد تا بتواند بازخوردهای آن را بررسی کند. در این اکوسیستم قرار است 8 قابلیت که تا کنون با کمک ریموت کنترل توسط کاربر انجام می‌شد، بدون نیاز به آن و تنها از طریق گوشی هوشمند انجام گیرد. به عنوان مثال ویژگی TV Quick Control با اضافه کردن ریموت کنترل تلویزیون به صفحه قفل موبایل امکان استفاده از آن را در پنل اعلان ها امکان پذیر می کند. همچنین کاربران امکان استفاده از گوشی هوشمند و اتصال آن به تلویزیون برای استفاده به عنوان کیبورد را خواهند داشت. حتی میتوان اپلیکیشن های درون گوشی موبایل را با کمک کلیدهای مجازی در تلویزیون تعریف و ایجاد کرد.

قابلیت دیگر استفاده در خاموش و روشن کردن روشنایی خانه با کمک ریموت و از طریق گوشی های هوشمند است. ژوان جونگ، معاون مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس در مورد آزمایشات اخیر گفته است: در آزمایش های اخیر کاربران نیز می توانند مشارکت داشته و ویژگی های جدید شرکت را تست کنند. در واقع تست این ویژگی ها با هدف استفاده مفید و کاربردی از آنها در آینده انجام می شود. کاربران با آزمایش SmartThings می‌توانند از همین حالا از کاربردهای مفید آن که در آینده به اپلیکیشن تجاری اضافه می شود، مطلع شوند. در حال حاضر تنها کاربران ایالات متحده و کره جنوبی میتوانند از اپلیکیشن اندرویدی SmartThings استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال