پتنت اسپیکر بیکسبی توسط سامسونگ به ثبت رسید

تاکنون طی چند سال گذشت، فناوری گجت‎های پوشیدنی حجم زیادی از هیاهوی دنیای فناوری را به خود اختصاص داده‎اند و اگر به این حوزه نگاه کنیم متوجه‎ی عامل دیگری نیز می‎شویم یعنی به دنبال موفقیت آمازون با محصول اسپیکر اکو خود، ما شاهد شرکت‎های بیشتری بوده‎ایم که آن‎ها نیز به ساخت محصولات مشابهی رو آورده‎اند و ظاهرا […]

تاکنون طی چند سال گذشت، فناوری گجت‎های پوشیدنی حجم زیادی از هیاهوی دنیای فناوری را به خود اختصاص داده‎اند و اگر به این حوزه نگاه کنیم متوجه‎ی عامل دیگری نیز می‎شویم یعنی به دنبال موفقیت آمازون با محصول اسپیکر اکو خود، ما شاهد شرکت‎های بیشتری بوده‎ایم که آن‎ها نیز به ساخت محصولات مشابهی رو آورده‎اند و ظاهرا سامسونگ نیز قصد دارد با قدرت وارد این بازار شود.

این ادعا به لطف وجود پتنتی است که اخیرا کشف شده و در آن این شرکت کره‎ای پتنتی برای یک “دستگاه صوتی” ثبت کرده است که به تعبیر خیلی از افراد می‎تواند اسپیکر بیکسبی باشد. جزئیات مربوط به این پتنت بسیار کم بوده و با توجه به این‎که سامسونگ در گذشته نیز اسپیکرهایی ساخته است، جای تعجب نخواهد داشت اگر آن‎ها تولید محصول جدیدی را شروع کرده‎اند که ممکن است اصلا به بیکسبی هم ربط نداشته باشد.

گرچه فرض این‎که آن‎ها یک اسپیکر مجهز به بیکسبی هم عرضه کنند، اصلا جای شگفتی نخواهد داشت. پس از موفقیت اکو، ما شاهد بودیم گوگل سعی کرد با Google Home به همراه Google Assistant به موفقیت مشابهی دست پیدا کند. هم‎چنین شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که اپل نیز اسپیکر سیری را طی ماه آینده در کنفرانس WWDC رونمایی خواهد کرد و هم‎چنین نیازی به اشاره به دیگر شرکت‎ها نبوده که در حال ساخت اسپیکرهای مجهز به دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال