سامسونگ از سه واچ‎فیس جدید برای ساعت‎هوشمند Gear S3 رونمایی می‎کند

امروز، سامسونگ سه واچ‎فیس جدید با تمرکز بر ورزش و فعالیت برای ساعت‎هوشمند سری Gear S3 خود به اسامی Samsung Outdoor, Samsung Travel و Samsung Sport عرضه کرد. برای تمامی افراد ماجراجو، Samsung Outdoor دارای شاخص‎هایی برای فشارسنج، ارتفاع‎سنج، پیش‎بینی هوا و زمان‎های غروب و طلوع آفتاب است. هم‎چنین یک حالت اختصاصی به اسم night […]

امروز، سامسونگ سه واچ‎فیس جدید با تمرکز بر ورزش و فعالیت برای ساعت‎هوشمند سری Gear S3 خود به اسامی Samsung Outdoor, Samsung Travel و Samsung Sport عرضه کرد.

برای تمامی افراد ماجراجو، Samsung Outdoor دارای شاخص‎هایی برای فشارسنج، ارتفاع‎سنج، پیش‎بینی هوا و زمان‎های غروب و طلوع آفتاب است. هم‎چنین یک حالت اختصاصی به اسم night mode نیز به همراه قابلیت تنظیم اعداد جوی و ارتفاع از قبل دیده می‎شود (صفحه‎نمایش ساعت زمانی که آمار به دست آمده از ارقام از پیش تنظیم شده فراتر برود، به رنگ قرمز در می‎آید).

مورد بعدی Samsung Travel است که دارای کرنومتر، سرعت‎سنج، ارتفاع‎سنج، حسگر ضربان قلب و دسترسی بی‎نقص با اکانت کاربر در وب‎سایت My Journey است. یک قابلیت هشدار داخلی نیز دیده می‎شود تا کاربر از سطح فعالیت از پیش مشخص شده‎ی خود فراتر نرود.

تمامی این واچ‎فیس‎ها تم‎های متنوع در رنگ‎های مختلف (تا حداکثر 6 مورد) دارند و کاربران می‎توانند از Gear App Store سامسونگ آن را برای ساعت‎هوشمند Gear S3 خود دانلود کنند. سامسونگ برای به نمایش گذاشتن واچ‎فیس‎های جدید با افراد مشهور مانند Bear Grylls ماجراجو، عکاسان توریست Murad و  Natalia Osmann و بدل‎کار دوچرخه‎سواری Robbie Maddison همکاری داشته است تا ویدئوهای تبلیغاتی زیبایی تولید کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال