سامسونگ حافظه GDDR7 با سرعت انتقال داده ۳۶ گیگابیت بر ثانیه می سازد

سامسونگ اعلام کرد نرخ انتقال داده در حافظه های GDDR7 به دلیل پشتیبانی از PAM3 به ۳۶ گیگابیت بر ثانیه می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سامسونگ حافظه های GDDR7 با بهره گیری از سیگنال دهی PAM3 باعث بیشتر شدن بهره وری بیشتر تا ۲۵ درصد خواهد شد. همچنین انرژی […]

سامسونگ اعلام کرد نرخ انتقال داده در حافظه های GDDR7 به دلیل پشتیبانی از PAM3 به ۳۶ گیگابیت بر ثانیه می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سامسونگ حافظه های GDDR7 با بهره گیری از سیگنال دهی PAM3 باعث بیشتر شدن بهره وری بیشتر تا ۲۵ درصد خواهد شد. همچنین انرژی NRZ بیشتری نیز نسبت به نسل قبل ارائه می کند.

طبق گزارش Wccftech، پیش از این اینتل بطور تصادفی در مورد PAM3 صحبت کرده بود. حتی پس از معرفی رسمی آن نیز مشخص شد PAM3 عملکرد بهتری نسبت به PAM4 دارد که در آن زمان مورد استفاده قرار می‌گرفت. البته سامسونگ در حال استفاده از PAM3 ارتقا یافته است.

به گفته این شرکت نرخ انتقال داده در حافظه های GDDR7 به ۳۶ گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید. هنوز محصولی با این ماژول وارد بازار نشده است و مشخص نیست سامسونگ چه زمانی از این ماژول ها در گرافیک استفاده خواهد کرد.

در صورت استفاده از GDDR7 حافظه های ۱،۱۵۲ گیگابیت بر ثانیه با باس ۲۵۶ بیت خواهیم داشت. همچنین سرعت انتقال داده در GDDR7 نسبت به حافظه های گرافیکی AMD Radeon RX6000 و 7000 بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال