سامسونگ گوشی های تاشوی خود را مقاوم تر از نسل قبل می سازد

سامسونگ امسال دو گوشی تاشو به نام های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت اعلام داشته در نسل بعدی گوشی تاشو از فناوری های جدید استفاده خواهد کرد تا گوشی هایی مقاوم تر و سبک تر ساخته شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا […]

سامسونگ امسال دو گوشی تاشو به نام های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت اعلام داشته در نسل بعدی گوشی تاشو از فناوری های جدید استفاده خواهد کرد تا گوشی هایی مقاوم تر و سبک تر ساخته شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از LetsGoDigital، ثبت علامت تجاری جدید Armor Frame توسط سامسونگ در اروپا، کره جنوبی و ایالات متحده می تواند به عرضه گوشی هایی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ مربوط باشد. بنظر می رسد در آینده فریم گوشی های تاشو سامسونگ از جنس دیگری غیر از آلومینیوم باشد. ممکن است در ساخت نسل بعدی گوشی های تاشو از کرین یا تیتانیوم برای ساخت فریم استفاده شود. تا علاوه بر وزن کمتر، استحکام و مقاومت دستگاه نیز افزایش یابد.

اگر چه ثبت یک علامت تجاری اطلاعات خاصی را در مورد اهداف آینده سامسونگ نشان نمی دهد. اما برخی ها گمان می کنند سامسونگ ممکن است گوشی های جدید تاشو با فریم های مقاوم تر خود را به همراه گواهی درجه نظامی عرضه کند. در مورد گوشی های بعدی سامسونگ گفته شده احتمالا قابلیت مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب را دارا هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال