سامسونگ گلکسی واچ ۶ پرو را با حاشیه چرخان می سازد

احتمال دارد سامسونگ در ساخت گلکسی واچ ۶ پرو از طراحی حاشیه چرخان فیزیکی استفاده کند. پیش از این گلکسی واچ پرو نیز با این ویژگی عرضه شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این سامسونگ در ساعت های گلکسی واچ از حاشیه های چرخان استفاده کرده بود. این طراحی […]

احتمال دارد سامسونگ در ساخت گلکسی واچ ۶ پرو از طراحی حاشیه چرخان فیزیکی استفاده کند. پیش از این گلکسی واچ پرو نیز با این ویژگی عرضه شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این سامسونگ در ساعت های گلکسی واچ از حاشیه های چرخان استفاده کرده بود. این طراحی مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفت. اما چندی بعدی کره ای ها در گلکسی واچ ۵ آن را به نسخه دیجیتالی تبدیل کردند. طبق گزارش سم موبایل، قرار است امسال مجددا در گلکسی واچ ۶ شاهد حاشیه فیزیکی چرخان باشیم.

البته سامسونگ در مدل استاندارد از حاشیه جرخان استفاده نخواهد کرد و تنها در مدل پرو چنین تغییراتی ایجاد خواهد شد. عمر باتری ساعت های گلکسی واچ ۵ در گذشته بهبود یافته بود. گزارش های اخیر نشان می دهد احتمالا سامسونگ در گلکسی واچ ۶ نیز بهبودهایی در عمر باتری ایجاد می کند.

سال گذشته گلکسی واچ ۵ تنها در یک نسخه ۴۵ میلیمتری به بازار آمد. البته ساعت جدید سامسونگ در دو مدل تولید خواهد شد. هنوز سامسونگ تاریخ رونمایی رسمی از ساعت های جدید را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال