سامسونگ قدرتمندترین گوشی از سری گلکسی M را می سازد

سامسونگ قصد دارد تا قدرتمندترین گوشی خانواده گلکسی M به نام گلکسی M62 را به عنوان بهترین گوشی میان رده اندرویدی وارد بازار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از SamMobile ، سامسونگ بر روی یک گوشی جدید از خانواده گلکسی ام کار میکند و قرار است این گوشی […]

سامسونگ قصد دارد تا قدرتمندترین گوشی خانواده گلکسی M به نام گلکسی M62 را به عنوان بهترین گوشی میان رده اندرویدی وارد بازار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از SamMobile ، سامسونگ بر روی یک گوشی جدید از خانواده گلکسی ام کار میکند و قرار است این گوشی به عنوان قدرتمندترین گوشی از این خانواده باشد. گوشی قبلی این خانواده به نام (Galaxy M51) به باتری 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و همچنین نمایشگر آن با ابعاد ۶.۷ اینچ از نوع Super AMOLED و با دوربین های چهارگانه در پنل پشتی بوده است.

عضو جدید خانواده سری گلکسی ام به نام M62 عرضه خواهد شد که احتمالاً حافظه ذخیره‌سازی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت است. بر اساس شایعات منتشر شده احتمالاً این گوشی قدرتمند با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود و هنوز مشخص نیست که حافظه ذخیره سازی آن به این مقدار ثابت خواهد ماند یا بازهم سامسونگ گزینه های بالاتری را برای حافظه ذخیره سازی آن در نظر خواهد گرفت.

هنوز جزئیاتی درمورد مشخصات دقیق این گوشی منتشر نشده اما احتمالا برخی مشخصات آن مانند باتری 7۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یا نمایشگر آن شبیه به گوشی M51 خواهد بود.‌ پیش از این کلیه گوشی های پرچم دار ساخت سامسونگ از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال