سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشو را در ابتدای سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند

طبق گزارشی که از و‎ب‎سایت Bloomberg رسیده است، احتمال این وجود دارد که شرکت سامسونگ در سال آینده دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش OLED تاشو عرضه کند. یکی از این دو گوشی گفته می‎شود به دو نیم تا شده و دیگری دارای یک نمایشگر 5 اینچی است که به شکل یک صفحه‎ی نمایش 8 اینچی […]

طبق گزارشی که از و‎ب‎سایت Bloomberg رسیده است، احتمال این وجود دارد که شرکت سامسونگ در سال آینده دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش OLED تاشو عرضه کند. یکی از این دو گوشی گفته می‎شود به دو نیم تا شده و دیگری دارای یک نمایشگر 5 اینچی است که به شکل یک صفحه‎ی نمایش 8 اینچی در حد تبلت “باز می‎شود”. این دو گوشی ممکن است بهمن‌ماه امسال در کنفرانس جهانی موبایل معرفی شوند.

این وب‎سایت هم‎چنین گزارشاتی را مبنی بر این‎که گلکسی نوت بعدی سامسونگ ممکن است یک شماره مدل بالاتر، در قالب مدل نوت 7، داشته باشد تا هم ردیف با سری پرچم‎دار گلکسی اس این شرکت قرار بگیرد، تایید می‎کند. گرچه گفته می‎شود این گوشی‎های تاشو مدل‎های تحت برند گلکسی اس نخواهند بود و در عوض اسم رمزی پروژه‎ی دره “Project Valley” را بر خود دارند، نامی که این شرکت کره‎ای اولین بار یک سال قبل آن را به کار برد.

گفتنی است سامسونگ یک صفحه‎ی نمایش OLED قابل پیچیدن (به شکل لوله در آوردن) را در اواخر ماه گذشته در نمایشگاه SID Display Week در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشت.

گوشی‎های پروژه‎ی دره می‎توانند رقابت سامسونگ با آیفون سال بعد اپل را به مرحله‎ی دیگری ببرند، آیفونی که شایعه شده است در مدل 2017 خود دارای یک طراحی “فاقد لبه‎ی صفحه‎ی نمایش” خواهد بود و در عوض نمایشگر‎های ال‎سی‎دی از OLED استفاده خواهد کرد. از نظر طراحی انتظار می‎رود آیفون امسال مشابه با سری آیفون‎های 6 اس و 6 باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال