سامسونگ برای جبران خسارت خود گلکسی نوت 7 را در رنگ‌های متنوع‌تری ارائه خواهد کرد

شرکت سامسونگ تنها 1 میلیارد دلار به دلیل جایگزینی تمامی فلبت‎های گلکسی نوت 7 که تا به حال وارد بازار کرده است، ضرر نمی‎کند. این شرکت مستقر در کره‎جنوبی هم‎چنین به احتمال زیاد از عدم اطمینان مشتریان زیادی رنج خواهد برد که قبل از خبر جمع‎آوری این گوشی از بازار قصد خرید گوشی‎هوشمند پرچم‎دار سامسونگ […]

شرکت سامسونگ تنها 1 میلیارد دلار به دلیل جایگزینی تمامی فلبت‎های گلکسی نوت 7 که تا به حال وارد بازار کرده است، ضرر نمی‎کند. این شرکت مستقر در کره‎جنوبی هم‎چنین به احتمال زیاد از عدم اطمینان مشتریان زیادی رنج خواهد برد که قبل از خبر جمع‎آوری این گوشی از بازار قصد خرید گوشی‎هوشمند پرچم‎دار سامسونگ را داشتند.

از آن‎جایی‎که معمولا از چنین اقدامی به عنوان کاهش میزان ضرر یاد می‎شود، شرکت سامسونگ سعی دارد با این ضرر عظیم با اتخاذ استراتژی کنار بیاید که در سال‎های گذشته بسیار از آن استفاده کرده است یعنی: ارائه‎ی گوشی‎های خود به رنگ‎های مختلف در بازارهای مختلف.

در حال حاضر گوشی گلکسی نوت 7 در کشورهای کره‎جنوبی و ایالات‎متحده ارائه شده است، ولی در این کشورها هنوز این گوشی به رنگ‎های خاصی عرضه نشده است. به عنوان مثال مدل مشکی رنگ این گوشی را نمی‎توان در خانه‎ی سامسونگ – کشور کره- پیدا کرد، در حالی‎که مشتریان آمریکایی نمی‎توانند هنوز مدل طلایی رنگ را سفارش دهند.

ولی تنها برای افرادی که این رنگ‎های خاص را می‎خواهند این مشکل موقتی است، چون سامسونگ در نهایت آن‎ها را روانه‎ی بازارهای جهانی خواهد کرد. طبق گزارش جدیدی که به گوش می‎رسد، این شرکت قصد دارد در مهرماه مدل مشکی رنگ را در کره‎جنوبی عرضه کند.

منابع اطلاعاتی نزدیک به این گزارش ادعا می‎کنند که سامسونگ سرمایه‎گذاری عظیمی در منابع لازم برای ایجاد یک مدل مشکی رنگ ویژه کرده است که قابلیت‎های برتر گوشی نوت را به خوبی نشان دهد. همین منابع هم‎چنین تایید می‎کنند که در بازارهای مهم دیگر، رنگ مشکی رنگ اصلی بازاریابی‎های تبلیغاتی این گوشی است و قبل از این‎که این شرکت گوشی‎های خود را از بازار جمع کند سطح تقاضا برای این رنگ بسیار بالا بوده است.

این اقدام سامسونگ به معنای بالا بردن میل به خرید این گوشی بعد از عرضه‎ی اولیه‎ی گلکسی نوت 7 در کشور کره است.

در اخبار گذشته به استحضار شما رسانده بودیم که سامسونگ قصد توقف استفاده از باتری‎های ساخت شرکت Samsung SDI در گلکسی نوت 7 را دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال