اولین نمایشگرهای آینه‌ای سامسونگ حالا در یک آرایشگاه به‌کار گرفته شده‌اند

شرکت سامسونگ سال‌های بسیار زیادی است که در حال کار بر روی نمایشگر‌های شفاف و آینه‌ای بوده و از این رو نسخه‌های آزمایشی بسیار زیادی از آنها را طراحی و تولید کرده و در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشت. برای مثال سال گذشته بود که این شرکت یک جفت نمایشگر بسیار بزرگ 55 اینچی از نوع […]

شرکت سامسونگ سال‌های بسیار زیادی است که در حال کار بر روی نمایشگر‌های شفاف و آینه‌ای بوده و از این رو نسخه‌های آزمایشی بسیار زیادی از آنها را طراحی و تولید کرده و در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشت. برای مثال سال گذشته بود که این شرکت یک جفت نمایشگر بسیار بزرگ 55 اینچی از نوع OLED و نیمه شفاف را معرفی نمود و به معرض نمایش گذاشت. اما امروز این شرکت از تجهیزات تبلیغاتی جدید خود در حوزه نمایشگرهای آینه‌ای پرده برداشت. چهار عدد از نمایشگرهای آینه‌ای 55 اینچی این شرکت در یک آرایشگاه‌ها در شهر سئول قرار گرفته و قرار است بسیار سرگرم‌کننده باشد.

بر روی این نمایشگر آینه‌ای اطلاعات بسیار جالبی نظیر استایل موها، رنگ‌‌های مختلف آنها و همچنین اطلاعات مربوط به پیرایش قبلی هر مشتری نقش خواهد بست. زمانی که هیچ اطلاعاتی بر روی آن به نمایش گذاشته نشود، دقیقا شبیه به یک آینه‌ معمولی در سالن آرایشگاه ظاهر خواهد شد. سامسونگ قرار است این نمایشگر جدید و لوکس خود را در سه ماهه سوم سال میلادی در حوزه‌های مدلینگ، اسباب‌ خانه، طراحی داخلی ساختمان‌ها و همچنین خرده فروشی به فروش برساند.

Mirror-Display-8.0

تا به امروز نمایشگرهای آینه‌ای بسیار زیادی را مشاهده کرده بودیم. اما پنل OLED قرار گرفته در نمایشگرهای جدید سامسونگ باعث می‌شود زاویه دید نمایشگرها و همچنین میزان نسبت کنتراست تصویر آنها افزایش یابد. البته بهتر است بدانید که این نمایشگر دارای تجهیزات خاصی همچون دوربین بسیار قدرتمند 3D RealSense شرکت اینتل نیز می‌باشد. در نهایت باید گفت که با این فرض، این نمایشگر می‌تواند طراحی اتاق ساختمان‌ها را به صورت کامل تغییر داده و از طرفی برای خرده‌فروشان نیز سود بسیار مناسبی را رغم بزند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال