سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو را با باتری قدرتمند عرضه می کند

گلکسی واچ ۴ سامسونگ یک ساعت هوشمند فوق العاده بود که توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. تنها ایراد این ساعت عمر پایین باتری آن بود. اکنون سامسونگ تلاش دارد تا در نسل جدید با برطرف کردن این مشکل نسخه جدید گلکسی واچ ۵ پرو را با باتری قدرتمند عرضه کند. به گزارش […]

گلکسی واچ ۴ سامسونگ یک ساعت هوشمند فوق العاده بود که توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. تنها ایراد این ساعت عمر پایین باتری آن بود. اکنون سامسونگ تلاش دارد تا در نسل جدید با برطرف کردن این مشکل نسخه جدید گلکسی واچ ۵ پرو را با باتری قدرتمند عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت گلکسی واچ ۵ پرو که بالاتر از واچ ۵ و واچ ۵ کلاسیک قرار دارد نسخه برتر این خانواده محسوب می‌شود. طبق گزارش های منتشر شده این ساعت هوشمند به یک باتری ۵۷۲ میلی آمپر ساعتی مجهز است. پیش از این سامسونگ در گلکسی واچ ۴ از بزرگترین باتری که تنها ۳۶۱ میلی آمپر بود استفاده کرد.

 با توجه به اندازه باتری استفاده شده در گلکسی واچ ۵ پرو احتمالاً با ۶۰ درصد افزایش ظرفیت در مدل جدید روبه رو هستیم. با این وجود کاربران پرمصرف تنها کمتر از ۴۸ ساعت می‌توانند از این باتری استفاده کنند. اما افرادی که تمامی ویژگی های یک ساعت هوشمند را به طور همزمان روشن نمی کنند می توانند بیش از دو روز از واچ ۵ پرو استفاده کنند که ویژگی هیجان انگیزی به شما می رود. با توجه به استفاده از باتری بزرگ تر در این ساعت هوشمند احتمالاً قیمت آن نیز نسبت به مدل واچ 5 کلاسیک بالاتر بوده و همچنین سنگین‌تر است. جزئیات دقیق‌تری در رابطه با اخبار منتشر شده وجود ندارد و حتی منبع خبری نیز تولید ۵ پرو را به شکل صد در صد تائید نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال