پتنت جدید سامسونگ یک گوشی‌هوشمند را که به تبلت تبدیل می‌شود، نشان می‌دهد

در حالی که هر روزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و نوآوری‌های جدیدی در عرصه‌های مختلف هستیم هنوز شاهد گوشی‌هوشمندی که بتواند به طور کامل خم شود و به دو قسمت تبدیل شده نبوده‌ایم. نمایشگرهای خمیده را شاید بتوان نزدیک‌ترین پیشرفت در این زمینه دانست و پتنت جدید سامسونگ هم می‌توان به عنوان یکی دیگر از این […]

در حالی که هر روزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و نوآوری‌های جدیدی در عرصه‌های مختلف هستیم هنوز شاهد گوشی‌هوشمندی که بتواند به طور کامل خم شود و به دو قسمت تبدیل شده نبوده‌ایم. نمایشگرهای خمیده را شاید بتوان نزدیک‌ترین پیشرفت در این زمینه دانست و پتنت جدید سامسونگ هم می‌توان به عنوان یکی دیگر از این موارد نام برد. بر اساس پتنت جدید ثبت شده توسط سامسونگ، گوشی‌های هوشمند آینده این امکان را دارند که به دو قسمت مساوی تقسیم شوند و یا به شکل بزرگ‌تر و تبلت در بیایند.

این پتنت که تحت عنوان پروژه‌ی Valley نام گرفته را سامسونگ مدتی است در حال کار بر روی آن بوده و شاید در آینده بتوانیم شاهد گوشی با دو نمایشگر مجزا و قابلیت تبدیل شدن به تبلت باشیم. این پتنت در سال‌های گذشته ثبت شده و حالاا جزئیات جدیدتری به آن اضافه شده است. همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید بر اساس این پتنت یک گوشی‌هوشمند می‌تواند به دو قسمت تبدیل شود و یا در صورت نیاز کاربر از آن به عنوان تبلت می‌توان استفاده کرد. این ایده می‌تواند باعث تغییرات بسیار بزرگی در صنعت گوشی‌های‌هوشمند باشد چرا که داشتن یک تبلت و یک گوشی‌هوشمند به طور همزمان می‌تواند برای بسیاری از کاربران راحتی بیشتری را فراهم آورد. حال این که سامسونگ این پتنت را به چه صورت اجرایی می‌کند هنوز مشخص نیست.

البته این اولین بار نیست که سامسونگ چنین ایده‌ای را در ذهن خود می‌پروراند. در گذشته نیز شاهد وجود چنین پتنت‌هایی بودیم اما تاکنون این پتنت‌ها به مرحله‌ی اجرا و تولید نرسیده‌اند. حال با توجه به افزایش شایعات و نیاز گوشی‌های‌هوشمند به نوآوری جدیدتر، شاید بتوانیم با قاطعیت این مطلب را عنوان کنیم که در سال‌های آینده بتوانیم همزمان یک تبلت و یک گوشی‌هوشمند را در جیب کوچک خود حمل کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال