پتنت سامسونگ ساعت‎هوشمندی با نمایشگر ثانویه را نشان می‎دهد

با وجود گوشی‎های هوشمندی مانند سری “اج” سامسونگ یا سری V شرکت ال‎جی، هر دو رقیب کره‎ای ایده‎های استفاده از نمایشگر ثانویه را به شکل حواشی یا قسمت بالای گوشی به نمایش گذاشته‎اند که می‎تواند جدا از نمایشگر اصلی باشد و بنابراین راه‎های جدیدتری به منظور دسترسی به اپلیکیشن‎ها، اطلاعات، نوتیفیکیشن‎ها و موارد متعدد دیگر […]

با وجود گوشی‎های هوشمندی مانند سری “اج” سامسونگ یا سری V شرکت ال‎جی، هر دو رقیب کره‎ای ایده‎های استفاده از نمایشگر ثانویه را به شکل حواشی یا قسمت بالای گوشی به نمایش گذاشته‎اند که می‎تواند جدا از نمایشگر اصلی باشد و بنابراین راه‎های جدیدتری به منظور دسترسی به اپلیکیشن‎ها، اطلاعات، نوتیفیکیشن‎ها و موارد متعدد دیگر در اختیار کاربر قرار دهد.

حال به نظر می‎رسد که احتمالا سامسونگ قصد استفاده از این ایده و به کار بردن آن را برای ساعت‎های هوشمندش دارد. در پتنتی که توسط وب‎سایت Patently Apple کشف شده است، ظاهرا سامسونگ درخواستی ثبت پتنتی برای ساعت‎هوشمندی را ثبت کرده است که یک نمایشگر ثانویه حول حلقه‎ی ساعت دارد، همان‎طور که در تصویر بالا مشاهده می‎کنید.

معنای این درخواست این است که این نمایشگر ثانویه نقش نشان دادن اطلاعاتی همانند با آب و هوا، تاریخ، آهنگ‎هایی که در حال پخش شدن هستند و موارد متعدد دیگر را دارد. جای شگفتی نخواهد داشت اگر به صورت بالقوه از آن برای نشان دادن نوتیفیکیشن‎ها یا به رنگ خاصی در آمدن در زمان دریافت نوتیفیکیشن‎ها، استفاده شود. وجود این نمایشگر باعث می‎شود صفحه‎ی اصلی ساعت نقش نشان دادن اطلاعات مهم‎تری را داشته باشد یا زمانی که خاموش است در مصرف باتری بیشتر صرفه‎جویی شود.

گرچه همانند با طبیعت همیشگی پتنت‎ها، سخت می‎توان گفت که این طرح به واقعیت خواهد پیوست یا خیر. اخیرا در مراسم Baselworld 2017، سامسونگ از مدل‎های جدید ساعت‎هوشمند Gear S3 خود پرده برداشت ولی هیچ‎کدام از آن‎ها از نظر طراحی به این ایده‎ی خاص نزدیک نبودند، بنابراین شاید در مدل‎های آینده‎ی این گجت پوشیدنی شاهد استفاده از این نمایشگر ثانویه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال