گوشی های سامسونگ بیشترین نقص امنیتی را در بین دیگر گوشی ها دارند

در بین گوشی های مختلف گوشی های سامسونگ با تعداد بیشترین نقص امنیتی عرضه می شوند و این شرکت سعی دارد هر چه زودتر بروزرسانی‌های امنیتی را برای دستگاه های خود منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیش از صد میلیون گوشی های سامسونگ در چند سال گذشته دارای نقص امنیتی […]

در بین گوشی های مختلف گوشی های سامسونگ با تعداد بیشترین نقص امنیتی عرضه می شوند و این شرکت سعی دارد هر چه زودتر بروزرسانی‌های امنیتی را برای دستگاه های خود منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیش از صد میلیون گوشی های سامسونگ در چند سال گذشته دارای نقص امنیتی بوده‌اند که هکرها را قادر به استخراج اطلاعات ذخیره شده مانند رمز عبور می کند. البته سامسونگ در انتشار به روز رسانی های امنیتی نیز بسیار فعال است.

 به نظر می‌رسد در چند سال اخیر تعداد گوشی های عرضه شده با نقص امنیتی از این برند کره ای بسیار زیاد بوده است. طبق گزارش سم موبایل گوشی هایی از گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۹، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۱  با ناتوانی در ذخیره داده های رمزنگاری امکان استخراج رمز عبور را برای هکرها فراهم می‌کند.

 در این گزارش به طور مفصل در مورد دور زدن اقدامات امنیتی این دستگاهها توسط محققان توضیح داده شده است. اما در نهایت باید گفت نسبت به این آسیب های امنیتی نباید نگران بود. زیر سامسونگ تلاش کرده است تا بسیاری از این مشکلات را اصلاح کند. به طوری که پچ امنیتی آگوست 20۲۱ و سپس اکتبر 2021 توانست آسیب‌پذیری‌های قبل و بعد را اصلاح کند. البته این پچ های امنیتی تنها برای گوشی های جدید است و در صورت عدم پشتیبانی سامسونگ از گوشی های موبایل امکان استفاده از این پچ ها وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال