پروژکتور قابل حمل سامسونگ با قابلیت کنترل صوتی در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد

پروژکتور قابل حمل سامسونگ با نام Freestyle امکان ایجاد تصاویری در اندازه های ۳۰ تا ۱۰۰ اینچ را فراهم می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در نمایشگاه CES امسال یک پروژکتور 1080p قابل حمل را معرفی کرده که تنها ۸۹۹ دلار قیمت دارد. مهم ترین قابلیت این پروژکتور چرخش و استفاده […]

پروژکتور قابل حمل سامسونگ با نام Freestyle امکان ایجاد تصاویری در اندازه های ۳۰ تا ۱۰۰ اینچ را فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در نمایشگاه CES امسال یک پروژکتور 1080p قابل حمل را معرفی کرده که تنها ۸۹۹ دلار قیمت دارد. مهم ترین قابلیت این پروژکتور چرخش و استفاده از بلندگو و کنترل های صوتی است که می تواند با فوکوس خودکار و تعیین سطح تصاویری را ارائه کند. این پروژکتور قابل حمل تنها ۸۳۰ گرم وزن دارد و یک بلندگوی ۳۶۰ درجه نیز روی آن تعبیه شده تا بتواند فرمان‌های صوتی کاربر را پاسخ دهد.

 روی این دستگاه یک پورت HDMI و یک پورت USB-C قرار داده شده و از نرم افزارهای متنوعی نیز مانند تلویزیون های سامسونگ دسترسی خوهد داشت. این دستگاه به همراه کیس ضد آب باطری USB-C و پایه عرضه خواهد شد. البته مشخصات این دستگاه نشان می دهد که قادر به پخش ویدئوهای بلو ری نبوده و تنها به درد پخش ویدئوهای معمولی می خورد. اما قیمت بالای دستگاه می‌تواند نشان‌دهنده ارائه کیفیت تصویر بالا باشد.

به گفته سامسونگ این پروژکتور در ابتدا در بازار آمریکا عرضه شده و سپس به بازارهای جهانی نیز راه می یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال