انتظار سامسونگ از افزایش میزان سوددهی در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی

بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، شرکت بزرگ سامسونگ انتظار دارد تا در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی 6.27 میلیارد دلار از مجموع درآمد 43.8 میلیارد دلار سود کسب کند. اگر انتظارات سامسونگ به واقعیت تبدیل شوند، این شرکت برای اولین بار در دو سال گذشته شاهد افزایش سوددهی بوده و سود کلانی را به […]

بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، شرکت بزرگ سامسونگ انتظار دارد تا در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی 6.27 میلیارد دلار از مجموع درآمد 43.8 میلیارد دلار سود کسب کند. اگر انتظارات سامسونگ به واقعیت تبدیل شوند، این شرکت برای اولین بار در دو سال گذشته شاهد افزایش سوددهی بوده و سود کلانی را به جیب زده است.

بنابراین اگر آمارهای منتشر شده در پایان ماه جاری میلادی طبق انتظارات سامسونگ باشند، این غول کره‌ای تبار در سه ماهه‌ی سوم سال 2015 با افزایش سوددهی 78 درصدی رو‌به‌رو خواهد شد و مجموع درآمد این شرکت نیز افزایش 8 درصدی خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که علت اصلی افزایش سوددهی سامسونگ چه چیزی بوده است. شاید بتوان عرضه‌ی زودهنگام گلکسی نوت 5 را یکی از مهم‌ترین علت‌های افزایش سوددهی و درآمد این شرکت دانست؛ از طرفی دیگر گلکسی اس 6 اج پلاس نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند یکی دیگر از عوامل این موفقیت حساب شود.

فعلاً باید منتظر اعلام رسمی چشم‌ بادامی‌های کره باشیم تا ببینیم این آمار توسط سامسونگ تایید می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال