سامسونگ پارچه تمیز کننده خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داد

سامسونگ با قرار دادن رایگان پارچه تمیز کننده در اختیار کاربران به نوعی رقیب خود اپل را به تمسخر گرفته است. این پارچه تمیز کننده رایگان در مقابل پارچه نازک ۱۹ دلاری اپل خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل یک تکه پارچه برای تمیز کردن دستگاه ها را به قیمت […]

سامسونگ با قرار دادن رایگان پارچه تمیز کننده در اختیار کاربران به نوعی رقیب خود اپل را به تمسخر گرفته است. این پارچه تمیز کننده رایگان در مقابل پارچه نازک ۱۹ دلاری اپل خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل یک تکه پارچه برای تمیز کردن دستگاه ها را به قیمت ۱۹ دلار به همراه مک بوک پرو 2021 در مراسم آنلاین اخیر خود معرفی کرد. البته این تکه پارچه نیز قابلیت خارق‌العاده ای نداشته و تنها مجهز به لوگوی اپل و برای تمیز کردن محصولات این شرکت بوده است. همچنین این پارچه با توجه به قیمتی که دارد تاکنون بارها توسط افراد و شرکت‌ها به استهزا گرفته شده است. در کالبد شکافی توسط iFixit  نیز تنها توانست امتیاز 0 از ۱۰ را در تعمیر پذیری بگیرد. البته هیچ کدام از اینها مانع از فروش این پارچه نشد و تنها چند روز پس از معرفی تمامی آن به فروش رسید.

 طبق گزارشی که Android Authority، منتشر کرده است اکنون سامسونگ نیز به عنوانِ یکی از رقیبان اصلی اپل دستمال تمیز کننده برای گوشی های سامسونگ معرفی کرده که قرار است به طور رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد. البته اکنون تنها کاربران آلمانی و هزار نفر اولی که ثبت نام کرده باشند می توانند این دستمال را در اختیار بگیرند.

 سامسونگ با این پارچه تمیز کننده قصد تمسخر اپل را داشته است. این اولین باری نیست که سامسونگ به روش خود رقیب خود را به تمسخر گرفته است. برخی نیز احتمال می دهند سامسونگ در سال آینده پارچه های پریمیوم و گران قیمتی را معرفی میکند و این پروژه های رایگان تنها پیش درآمدی برای آن باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال