هدست واقعیت مجازی سامسونگ در درمان ترس از ارتفاع به بیماران کمک خواهد کرد

شعبه‌ی شرکت سامسونگ در کشور کانادا با ایده‌ای بسیار جالب سعی دارد تا فروش محصولات واقعیت مجازی این شرکت را به همراه گوشی گلکسی اس 7 بالا ببرد. به همین منظور، این شرکت کره‌ای با هشتگ BeFearless# کاربران را دعوت کرده تا با استفاده از هدست واقعیت مجازی ترس از ارتفاع و سخنرانی در عموم […]

شعبه‌ی شرکت سامسونگ در کشور کانادا با ایده‌ای بسیار جالب سعی دارد تا فروش محصولات واقعیت مجازی این شرکت را به همراه گوشی گلکسی اس 7 بالا ببرد. به همین منظور، این شرکت کره‌ای با هشتگ BeFearless# کاربران را دعوت کرده تا با استفاده از هدست واقعیت مجازی ترس از ارتفاع و سخنرانی در عموم را درمان کند.

سامسونگ برای اینکه بتواند این کمپین تبلیغاتی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد جلسات درمانی جدیدی را شروع کرده است. این جلسات با استفاده از فیلم‌های متفاوتی نظیر سوار شدن در آسانسور شیشه‌ای در ارتفاع و دوچرخه سواری در لبه‌ی پرتگاه سعی بر غلبه بر ترس بیماران دارند. کسانی که از سخنرانی در عموم و جمعیت زیاد نیز ترس دارند می‌توانند مصاحبه‌ای مجازی شرکت کنند یا در میان جمعیت به سخنرانی بپردازند.

این برنامه‌ها همگی رایگان هستند و گزارش‌های رسیده از کشورهای روسیه و امارات بر موفقیت این پروژه تاکید داشته‌اند. ایده‌ی اصلی این برنامه چنین است که با قراردادن شخص مورد نظر در موقعیتی که از آن می‌ترسد به درمان وی کمک کنند و ترس او را کاملا از بین ببرند. این برنامه که با همکاری دو شرکت بزرگ دیگر یعنی Facebook و Oculus شکل گرفته به مدت چهار هفته به همراه گوشی گلکسی اس 7 برای هر شخص ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال