سامسونگ برای تعبیه حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر Galaxy S8 با کمبود زمان روبرو شده است

یکی از قابلیت‎هایی که شایعه شده در گوشی در پیش روی گلکسی اس 8 سامسونگ استفاده خواهد شد این است که این شرکت کره‎ای دکمه‎ی هوم را از پرچم‎دار خود را حذف و احتمالا حسگر اثرانگشت را در زیر نمایشگر قرار خواهد داد. گرچه، تصاویر منتشر شده‎ی فراوانی نشان می‎دهند که سامسونگ تصمیم گرفته است […]

یکی از قابلیت‎هایی که شایعه شده در گوشی در پیش روی گلکسی اس 8 سامسونگ استفاده خواهد شد این است که این شرکت کره‎ای دکمه‎ی هوم را از پرچم‎دار خود را حذف و احتمالا حسگر اثرانگشت را در زیر نمایشگر قرار خواهد داد. گرچه، تصاویر منتشر شده‎ی فراوانی نشان می‎دهند که سامسونگ تصمیم گرفته است این حسگر را به پنل پشتی دستگاه خود در کنار لنزهای دوربین انتقال دهد.

این تصمیم عجیب است و برای آن‎دسته از افرادی که علت آن را سوال می‎کنند بایستی بگوییم ظاهرا این شرکت “با کمبود زمان” روبرو شده است. گزارشی در کشور کره‎جنوبی منتشر شده است که منابع آگاه در این صنعت ادعا می‎کنند که شرکت‎های سامسونگ و سیناپتیک با هم برای توسعه‎ی چنین فناوری همکاری داشته‎اند، ولی به نظر می‎رسد با وجود سرمایه‎گذاری که سامسونگ در این شرکت لحاظ کرده نتایج “موفقیت‎آمیز” نبوده است.

با توجه به این‎که تولید این گوشی به زودی بایستی شروع شود، به نظر می‎رسد که شرکت کره‎ای تصمیم گرفته است بی‎خیال این فناوری شود و حسگر اثرانگشت خود را به جای آن به پشت این اسمارت‎فون انتقال دهد، همان‎‎طور که تصاویر نیز این تصمیم را نشان داده‎اند. صحت یا عدم صحت این گزارش در آینده مشخص می‎شود ولی این اولین مرتبه‎ای نیست که شاهد هستیم شرکت‎ها با صراحت اعلام کرده‎اند که بعضی از قابلیت‎ها به دلیل نبود وقت حذف شده‎اند.

بایستی اشاره کنیم که سامسونگ در گذشته تجربه‎ی لازم را کسب کرده است و به نظر تسریع فرآیند ساخت نوت 7 باعث شد که آن فاجعه برای این گوشی بی‎همتا رخ دهد و ما مطمئن هستیم که سامسونگ از این قضیه درس گرفته و در همین خصوص بعضی از قابلیت‎های جدید را حذف کرده است. در حال حاضر شایعات دیگری نیز شنیده می‎شوند که سامسونگ احتمالا در گوشی گلکسی اس 8 از یک سیستم شناخت چهره استفاده خواهد کرد ولی باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال