سامسونگ در رده سوم تولیدکننده پردازنده موبایل قرار گرفت

سامسونگ توانست با کنار زدن اپل در تولید پردازنده موبایل به مقام سومی برسد. شرکت سامسونگ به غیر از تولید گوشی های هوشمند، در تولید پنل های نمایشگر، کارت حافظه داخلی، سنسور دوربین و پردازنده موبایل نیز در رتبه های اول تا سوم جهان قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی مجله خبری تکنا و […]

سامسونگ توانست با کنار زدن اپل در تولید پردازنده موبایل به مقام سومی برسد. شرکت سامسونگ به غیر از تولید گوشی های هوشمند، در تولید پنل های نمایشگر، کارت حافظه داخلی، سنسور دوربین و پردازنده موبایل نیز در رتبه های اول تا سوم جهان قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی مجله خبری تکنا و به نقل از sammobile، سامسونگ توانسته در سال 2019 با فروش محصولات در هندوستان و ایالات متحده 1401 درصد از سهم بازار را از آن خود کند. این رقم نسبت به سهم بازار اپل با رقم 13.1 درصد با جهش قابل ملاحظه ای مواجه بوده است. در رتبه اول این بازار کوالکام با 33.4 درصد از سهم بازار و مدیاتک با 24.6 درصد قرار دارند. بدین ترتیب سامسونگ ایگاه اچل را تصاحب کرده است. در میان شرکت های تولید کننده پردازنده هواوی نیز رشد خوبی در سال 2019 تجربه کرده است.

سامسونگ چیپست های مختص خود را با همکاری شرکت کره‌ای System LSI به نام اگزینوس تولید و در اکثر گوشی های ساخت خود این شرکت و گوشی های میزو و ویوو استفاده می شوند. در این میان برخی چیپست های شرکت اسنپدراگون در گوشی های گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس استفاده شده است که برای فروش در کشورهای چین، کره و ایالات متحده به کار رفته است. سامسونگ در 90 درصد گوشی های خود از پردازنده های اگزینوس 9611 و اگزینوس 980 بهره برده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال