سامسونگ قابلیتی برای شبیه سازی صدای کاربران در پاسخ به تماس ها منتشر کرد

سامسونگ قابلیت جدیدی را برای دستیار شخصی بیکسبی توسعه داده است که در آن از شبیه سازی صدای کاربر برای پاسخ گویی به تماس ها استفاده میشود. کلون های صوتی یا صداهای شبیه سازی شده قابلیتی است که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و به سرعت در حال رشد است. در قابلیت جدید سامسونگ نیز […]

سامسونگ قابلیت جدیدی را برای دستیار شخصی بیکسبی توسعه داده است که در آن از شبیه سازی صدای کاربر برای پاسخ گویی به تماس ها استفاده میشود. کلون های صوتی یا صداهای شبیه سازی شده قابلیتی است که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و به سرعت در حال رشد است. در قابلیت جدید سامسونگ نیز هوش مصنوعی صدای کاربر را شبیه سازی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سامسونگ در صورتی که کسی با شما تماس بگیرد و شما نتوانید با صدای بلند پاسخ دهید امکان تایپ آن و سپس استفاده از صدای شبیه سازی شده وجود دارد. این صدا توسط دستیار شخصی برای مخاطب خوانده میشود.

در حال حاضر این قابلیت تنها در اپلیکیشن Bixby Custom Voice Creator وجود دارد و تنها به زبان کره ای مجهز شده است. همچنین تنها کاربران گلکسی S23 می توانند از آن استفاده کنند.

اگر چه این قابلیت ممکن است چندان مناسب نباشد. زیرا ممکن است فاصله ای در مکالمه به دلیل تایپ پاسخ و خواندن آن ایجاد میشود اما قابلیتی جذاب به نظر می رسد و با توجه به استفاپه از هوش مصنوعی در آن، در مسیر فناوری های روز قرار دارد.

سامسونگ پیش از این قابلیت Bixby Text Call را عرضه کرده بود. در آن ویژگی از صدای سیستم به جای صدای فرد برای پاسخگویی استفاده میشد. گوگل هم قابلیت مشابهی را عرضه کرده بود. ویژگی Call screen تنها به کاربر اجازه می دهد تا از بین پایه های از پیش تعیین شده یکی را انتخاب کنید و اجازه تایپ به کاربر نمی دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال