سامسونگ ویدئوی بازگشایی گلکسی اس 7 اج المپیک را رسماً منتشر کرد

شرکت سامسونگ به صورت رسمی خبر از ساخت گوشی به اسم گلکسی اس 7 اج نسخه‎ی المپیک داد و اعلام کرد که تنها یک تعداد محدود از این گوشی منحصر به فرد در بازارهای منتخب از 28 تیر فروخته خواهد شد. سامسونگ امروز اعلام کرد که گوشی Galaxy S7 edge Olympic Games Edition برای خرید […]

شرکت سامسونگ به صورت رسمی خبر از ساخت گوشی به اسم گلکسی اس 7 اج نسخه‎ی المپیک داد و اعلام کرد که تنها یک تعداد محدود از این گوشی منحصر به فرد در بازارهای منتخب از 28 تیر فروخته خواهد شد. سامسونگ امروز اعلام کرد که گوشی Galaxy S7 edge Olympic Games Edition برای خرید در بازار کشورهای برزیل، چین، آلمان، کره‎ی جنوبی و ایالات‎‎متحده دیده می‎شود. سامسونگ دقیقا 2016 واحد از این گوشی را روانه‎ی بازارهای مذکور کرده است. قیمت آن‎ها متفاوت است.

تمامی تغییراتی که سامسونگ در این گوشی‎هوشمند نسخه‎ی محدود اعمال کرده است از نظر زیبایی و در بخش طراحی هستند. گوشی گلکسی اس 7 اج نسخه‎ی المپیک دارای یک الگوی رنگی سفارشی، طرح‎های رنگی بر روی دکمه‎های تنظیم حجم صدا، home، پاور و هم‎چنین دوربین پشتی است. کاغذدیواری‎ها و تم‎های مختص به این گوشی هم دیده می‎شود. سامسونگ هم‎چنین یک الپلیکیشن پرچم سه‎بعدی ساخته که به صورت پیش‎فرض روی این دستگاه بارگذاری شده است. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‎دهد که ملیت مورد نظر خود را انتخاب تا پرچم‎ کشور آن‎ها فورا روی نمایشگر گوشی نمایش داده شود. این شرکت هم‎چنین یک ویدئو از بازگشایی جعبه‎ی فروش گوشی Galaxy S7 edge Olympic Games Edition منتشر کرده است. ما می‎توانیم در این ویدئو مشاهده کنیم که این گوشی در کیفی قرار گرفته که از آن برای کارهای مختلف می‎توان استفاده کرد و می‎تواند نقش یک یادگاری از بازی‎های المپیک ریو 2016 هم داشته باشد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/Zz6f1[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال