سامسونگ مشغول کار بر روی یک تبلت مبتنی بر ویندوز 10 است

از آخرین باری که سامسونگ یک تبلت ویندوزی وارد بازار کرده است، چند وقتی می‎گذرد. در حدود 8 ماه قبل این شرکت تبلت گلکسی TabPro S را عرضه کرد و طبق گزارش جدیدی که به گوش می‎رسد این غول کره‎ای حالا در حال کار برای ساخت نسل بعدی این تبلت است. این تبلت که Galaxy […]

از آخرین باری که سامسونگ یک تبلت ویندوزی وارد بازار کرده است، چند وقتی می‎گذرد. در حدود 8 ماه قبل این شرکت تبلت گلکسی TabPro S را عرضه کرد و طبق گزارش جدیدی که به گوش می‎رسد این غول کره‎ای حالا در حال کار برای ساخت نسل بعدی این تبلت است. این تبلت که Galaxy TabPro S2 نام دارد انتظار می‎رود از آخرین پردازنده‎های اینتل بهره ببرد و احتمال این وجود دارد از شبکه‎ی 4G LTE نیز پشتیبانی کند.

طبق همین گزارش، تبلت Galaxy TabPro S2 در 4 مدل مختلف ممکن است به بازار آید و پردازنده‎ها و سایر قطعات داخلی بین این مدل‎ها متفاوت باشند.

طبق انتظاات شرکت سامسونگ نظیر مدل ابتدایی باید اندازه‎ی نمایشگر سوپر آمولد را در نسل جدید نیز همان 12 اینچ حفظ کند و حتی دوباره شاهد استفاده از کیفیت ساخت فلزی باشیم. بدون شک بزرگترین تغییرات معطوف به قطعات داخلی خواهد بود.

تبلت جدید سامسونگ با داشتن سیستم‎عامل ویندوز 10 ممکن است از آخرین نسل هفتم پردازنده‎های Core M اینتل بهره ببرد و میزان رم آن نیز افزایش داشته باشد. انتظار می‎رود که همانند با نسل قبلی خود کیبورد این تبلت نیز امکان جدا شدن را داشته باشد.

خبری هنوز در رابطه با قیمت و زمان ورود این تبلت به بازار وجود ندارد. سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 شرکت و دارای یک رویداد رسانه‎ای خواهد بود ولی هنوز مشخص نیست که آیا در آن این شرکت قصد معرفی تبلت Galaxy TabPro S2 را دارد یا خیر.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال