شایعه: سامسونگ مانند اپل برنامه‌ای را برای اجاره گوشی‌های هوشمند در سر دارد

بعد از گذشت چند هفته از برنامه‌ی جدیدی که اپل برای خرید گوشی‌های خود ارائه کرد، سامسونگ نیز به نظر می‌رسد قصد دارد برنامه‌ای مشابه شبیه به اپل را به اجرا در آورد. برنامه‌ی اجاره‌ای اپل به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر سال آیفونی جدید و آنلاک شده را صاحب شده و هر ماه […]

بعد از گذشت چند هفته از برنامه‌ی جدیدی که اپل برای خرید گوشی‌های خود ارائه کرد، سامسونگ نیز به نظر می‌رسد قصد دارد برنامه‌ای مشابه شبیه به اپل را به اجرا در آورد. برنامه‌ی اجاره‌ای اپل به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر سال آیفونی جدید و آنلاک شده را صاحب شده و هر ماه با پرداخت مبلغ 32 دلار صاحب یکی از گوشی‌های آیفون 6 اس، 6 اس پلاس و یا آیپد پرو شوند.

برنامه‌ی اجاره‌ای اپل در حالی اجرا می‌شود که در گذشته کاربران می‌بایستی حتما با یکی از اپراتورهای طرف قرارداد این شرکت، قرارداد می‌بستند و ماهیانه مبلغی را به اپراتورها پرداخت می‌کردند. برای مثال در گذشته کاربران با پرداخت مبلغ 299 دلار به یکی از اپراتور‌ها به همراه ماهی 19 دلار، می‌توانستند صاحب یک آیفون قفل شده شوند. اما این طرح کاربران را از زیر نظر اپراتورها بیرون می‌کشد و آیفون قفل نشده را به کاربر تحویل می‌دهد. کاربران قادر خواهند بود با امضای قراردادی 2 ساله و پرداخت ماهیانه 32 دلار، صاحب یک آفون به همراه طرح گارانتی این شرکت موسوم به Apple Care+ شوند.

حال سامسونگ نیز قصد دارد این طرح را همانند اپل اجرا کند. به گفته‌‌ی مجله‌ی Forbes، سامسونگ در حال بررسی این طرح بوده و قصد دارد تا طی چند ماه آینده این طرح را اجرایی کند. هر چند ممکن است زودتر شاهد اجرای این طرح از طرف سامسونگ باشیم.

فعلا هنوز از جزئیات این طرح اطلاعاتی منتشر نشده است. برای مثال هنوز قیمت ماهیانه گوشی‌ها مشخص نیست و نمی‌توان گفت کدام یک از گوشی‌های سامسونگ در این طرح قابل مالکیتباشند. شاید بتوان این حدس را زد که پرچم‌داران سامسونگ جز برنامه‌ی این شرکت باشند اما هنوز این مسئله در هاله از ابهام بوده و باید منتظر اعلام رسمی این غول کره‌ای تبارباشیم.

فعلا تا معرفی رسمی سامسونگ از این طرح بهتر است ببینیم اپل با اجرای این طرح تا چه حدی موفق خواهد شد. شاید جدا شدن کاربران از اپراتورها و وابسته شدن به شرکت‌های سازنده تلفن همراه به سود هر دو طرف باشد. شما چه فکر می‌کنید؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال