سامسونگ دوباره بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند شد

TrendForce گزارش می‎دهد که سامسونگ با به دست آوردن 26.1 درصد فروش کل بازار گوشی‎های هوشمند در سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 توانسته رتبه‎ی اول بازار جهانی این محصول را به خود اختصاص دهد. اپل به جایگاه همیشگی خود یعنی رتبه‎ی دوم با آمار 16.9 درصد برگشت. این تحقیق موفقیت سامسونگ را مدیون عملکرد قدرتمند سری […]

TrendForce گزارش می‎دهد که سامسونگ با به دست آوردن 26.1 درصد فروش کل بازار گوشی‎های هوشمند در سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 توانسته رتبه‎ی اول بازار جهانی این محصول را به خود اختصاص دهد. اپل به جایگاه همیشگی خود یعنی رتبه‎ی دوم با آمار 16.9 درصد برگشت.

این تحقیق موفقیت سامسونگ را مدیون عملکرد قدرتمند سری گوشی‎های Galaxy J می‎داند. در سه‎ماهه‎ی پایانی سال 2016 شرکت اپل آمار 20.3 درصد را در اختیار داشت که آن را به واسطه‎ی عرضه‎ی دو گوشی آیفون 7 جدید به دست آورده بود.

به همراه سامسونگ، شرکت هوآوی تنها برند دیگری است که در مقایسه با سه‎ماهه‎ی قبلی آمار فروش را افزایش داده و جایگاه سوم خود را بیش از پیش محکم کرده است. شرکت‎های Oppo، Vivo و ال‎جی در جایگاه‎های بعدی قرار می‎گیرند ولی تمامی آن‎ها مقام‎های خود را در مقایسه با سه‎ماهه‎ی آخر 2016 از دست داده‎اند.

TrendForce هم‎چنین نگاه دقیق‎تری به آمار شرکت‎های چینی داشته است که روی هم رفته حالا بیش از 46 درصد تمامی گوشی‎های هوشمند را تولید می‎کنند. در این بین شیائومی رتبه‎ی چهارم را با اختلاف بسیار به نسبت سه شرکت بالا، در اختیار دارد ولی تنها در یک بازه‎ی زمانی سه‎ماهه موفق به افزایش آمار فروش خود به مقدار 2.1 درصد شده است. شرکت ZTE در رتبه‎ی بعدی و هم‎چنان در حال ترقی است.

بایستی منتظر آمار سه‎ماهه‎ی دوم با توجه به عرضه‎ی پرچم‎دارهای جدیدی همانند با P10 هوآوی، Galaxy S8 سامسونگ و G6 ال‎جی باشیم که یقینا در بالا بردن آمار این شرکت‎ها دخیل خواهند بود. گوشی Mi 6 شیائومی نیز هفته‎ی آینده معرفی می‎شود تا کمبودی از نظر گوشی‎های خوب در بازار حس نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال