سامسونگ بخش تولید پرینترهای خود را به اچ‌پی می‌فروشد

اخبار رسمی به گوش می‎رسد که شرکت سامسونگ بخش تولید پرینترهای خود را به شرکت اچ‎پی‎ به قیمت 1.05 میلیارد دلار می‎فروشد. این غول دنیای فناوری کره‎جنوبی قصد دارد “بر حوزه‎های اصلی فعالیت خود در دنیای تجارت تمرکز کند” و این خرید برای اچ‎پی به عنوان راهی است تا ” صنعت 55 میلیارد دلاری پرینترها […]

اخبار رسمی به گوش می‎رسد که شرکت سامسونگ بخش تولید پرینترهای خود را به شرکت اچ‎پی‎ به قیمت 1.05 میلیارد دلار می‎فروشد. این غول دنیای فناوری کره‎جنوبی قصد دارد “بر حوزه‎های اصلی فعالیت خود در دنیای تجارت تمرکز کند” و این خرید برای اچ‎پی به عنوان راهی است تا ” صنعت 55 میلیارد دلاری پرینترها را به هم بریزد و دوباره آن را بازسازی کند، بخشی از بازار که چندین دهه است با نوآوری و ابتکار خاصی روبرو نبوده است.”

بخش تولید پرینتر سامسونگ از 1 نوامبر به یک شرکت مجزا تبدیل خواهد شد و به اچ‎پی فروخته می‎شود. این بخش تولیدی در حال حاضر دارای 6 هزار کارمند است و در سال 2015 برای سامسونگ درآمد 1.8 میلیارد دلاری به همراه آورده است.

علاوه بر این، اچ‎پی به دنبال این خرید صاحب بیش از 6500 پتنت سامسونگ در رابطه با پرینترها و 1300 مهندس و محقق این شرکت می‎شود. سامسونگ به فروش پرینترها با برند خود هم‎چنان در کره‎جنوبی ادامه خواهد داد ولی تولید آن‎ها توسط اچ‎پی صورت خواهد گرفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال