سامسونگ قیمت و زمان ورود “گلکسی بوک” به بازار را اعلام کرد

در مراسم کنگره جهانی موبایل برگزار شده در ماه فوریه‎ی میلادی، سامسونگ از تبلت 2 در 1 گلکسی بوک مجهز به ویندوز 10 در کنار Galaxy Tab S3 اندرویدی رونمایی کرد. Galaxy Book در واقع پاسخ سامسونگ به سری سرفیس پرو مایکروسافت است. روز گذشته، بعد از مدتی انتظار، این شرکت کره‎ای در نهایت جزئیات […]

در مراسم کنگره جهانی موبایل برگزار شده در ماه فوریه‎ی میلادی، سامسونگ از تبلت 2 در 1 گلکسی بوک مجهز به ویندوز 10 در کنار Galaxy Tab S3 اندرویدی رونمایی کرد. Galaxy Book در واقع پاسخ سامسونگ به سری سرفیس پرو مایکروسافت است.

روز گذشته، بعد از مدتی انتظار، این شرکت کره‎ای در نهایت جزئیات مربوط به قیمت و زمان ورود گلکسی بوک به بازار را منتشر کرد.

این دستگاه 2 در 1 در دو اندازه‎ی 10.6 و 12 اینچی به بازار خواهد آمد. مدل اول تنها از استاندارد وای‎فای پشتیبانی کرده و 629.99 دلار قیمت دارد. پیش‎فروش‎ها از دیروز در فروشگاه‎های آنلاین سامسونگ و نمایندگی‎های منتخب شروع شده است. 31 اردیبهشت‎ماه شاهد عرضه‎ی این محصول به بازار خواهیم بود.

مدل تنها وای‎فای گلکسی بوک 12 اینچی 1129.99 دلار خواهد داشت و در چند روز آینده پیش‎فروش آن شروع خواهد شد و همانند با برادر کوچکتر خود در تاریخ مشابهی روانه‎ی بازار می‎شود.

اگر مدل پشتیبانی کننده از سیم‎کارت گلکسی بوک (مدل LTE) را نیز می‎خواهید، تنها این امکان با خرید مدل 12 اینچی در اختیار شما قرار می‎گیرد. قیمت این مدل 1299.99 دلار است.

مشخصات سخت‎افزاری متفاوت دلیل اختلاف قیمت فاحش بین دو مدل 10.6 و 12 اینچی گلکسی بوک است. مدل کوچک‎تر رده‎پایین بوده و از پردازنده‎ی Core m3 اینتل، 4 گیگابایت رم و باتری 30.4 واتی استفاده می‎کند. هم‎چنین یک نمایشگر لمسی ساده‎ی TFT دارد، در حالی‎که مدل 12 اینچی گلکسی بوک مجهز به نمایشگر با رزولوشن بالاتر سوپر آمولد، پردازنده‎ی Core i5 و حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‎داخلی به همراه باتری 39.04 واتی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال