گوشی SM-W2017 سامسونگ وارد بازارهای جهانی می‎شود

گوشی‌هوشمند SM-W2017 که سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد تنها در بازار چین عرضه شد و حالا خبر جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی قرار است در کشور خانگی سامسونگ نیز عرضه شود. این گزارش که توسط یکی از اپراتورهای کره‌ای منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم دارد تا راه عرضه‌ی این […]

گوشی‌هوشمند SM-W2017 که سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد تنها در بازار چین عرضه شد و حالا خبر جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی قرار است در کشور خانگی سامسونگ نیز عرضه شود. این گزارش که توسط یکی از اپراتورهای کره‌ای منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم دارد تا راه عرضه‌ی این گوشی را برای بازارهای جهانی باز کند هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

این گوشی به چیپست اسنپ‌دراگون 820 و نمایشگری 4.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و پنل Super AMOLED مجهز شده است. حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی به ترتیب 4 و 64 گیگابایت هستند. سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی امکان ضبط تصاویر با رزولوشن 4K را دارا بوده و سنسور 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین جلوی گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی SM-W2017 شرکت سامسونگ که 208 گرم وزن دارد اندروید 6.0.1 مارشمالو را اجرا می‌کند و باتری 2300 میلی‌آمپری برای آن تعبیه گردیده است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی تاشو می‌توان به حسگر اثر انگشت، شارژر بی‌سیم سریع و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال