سامسونگ 10 میلیارد دلار در سال 2016 صرف هزینه‎های بازاریابی کرد

دو غول دنیای فناوری کره‎جنوبی یعنی شرکت‎های ال‎جی و سامسونگ بودجه‎ی بازاریابی خود در سال 2016 را بالا برده بودند. این مقدار برای شرکت سامسونگ 10.2 میلیارد دلار بوده که به نسبت سال 2015 به مقدار 24 درصد بیشتر شده و رقیب این شرکت یعنی ال‎جی 1.6 میلیارد دلار صرف این قضیه کرده که به […]

دو غول دنیای فناوری کره‎جنوبی یعنی شرکت‎های ال‎جی و سامسونگ بودجه‎ی بازاریابی خود در سال 2016 را بالا برده بودند. این مقدار برای شرکت سامسونگ 10.2 میلیارد دلار بوده که به نسبت سال 2015 به مقدار 24 درصد بیشتر شده و رقیب این شرکت یعنی ال‎جی 1.6 میلیارد دلار صرف این قضیه کرده که به نسبت سال گذشته آن را 15 درصد افزایش داده است.

کارشناسان صنعت موبایل اظهارنظر می‎کنند که سامسونگ مخارج خود را به دلیل فاجعه‎ی گوشی گلکسی نوت 7 بالا برده است تا سود ناشی از فروش گوشی‎های هوشمند رده‎بالای خود را حفظ کند. در سوی دیگر، شرکت ال‎جی بیشترین حجم هزینه‎های بازاریابی خود را معطوف تبلیغ وسایل الکترونیکی خانگی ممتازش کرده است.

یکی از بزرگترین اقدامات ال‎جی در زمان پخش تبلیغات به هنگام مسابقه‎ی Superbowl بود که تماشاگران آمریکایی با آخرین تلویزیون اولد ال‎جی آشنا شدند.

هر دو شرکت انتظار می‎رود در سال 2017 بودجه‎ی بیشتری به امر تبلیغات و بازاریابی اختصاص دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال