گوشی جدید سری Galaxy On سامسونگ فردا رونمایی می‌شود

ظاهراً غول کره‌ای دنیای تکنولوژی کاملا آماده است تا دستگاه جدیدی از سری Galaxy On را معرفی کند. سامسونگ و به‌خصوص شعبه‎ی این شرکت در کشور هند، تعدادی تیزر ویدئویی منتشر کرده است که بعضی از مشخصات کلیدی آن از جمله پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و یک بدنه‎ی تمام فلزی را نشان می‎دهد. حساب کاربری Samsung […]

ظاهراً غول کره‌ای دنیای تکنولوژی کاملا آماده است تا دستگاه جدیدی از سری Galaxy On را معرفی کند. سامسونگ و به‌خصوص شعبه‎ی این شرکت در کشور هند، تعدادی تیزر ویدئویی منتشر کرده است که بعضی از مشخصات کلیدی آن از جمله پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و یک بدنه‎ی تمام فلزی را نشان می‎دهد.

حساب کاربری Samsung Mobile India در توئیتر در این زمینه دو توئیت زیر را ارسال کرده است:

“بدنه‎ی تمام فلزی یکپارچه، طراحی بی‎نظیر و قابلیت‎های دیگر. تمام چیزی که شما نیاز دارید به صورت انحصاری در وب‎سایت Flipkart.”

“پردازنده‎ی هشت هسته‎ای، عملکردی بی‎نقص و قابلیت‎های دیگر. تمام چیزی که شما نیاز دارید به صورت انحصاری در وب‎سایت Flipkart.”

ویدئوهای منتشر شده هم‎چنین تایید می‎کنند که این گوشی، که از آن با نام Galaxy On Nxt یاد می‎شود، به صورت انحصاری برای شرکت تجارت الکترونیکی Flipkart در کشور هند خواهد بود.

متاسفانه، هیچ‎گونه اطلاعاتی در رابطه با سایر مشخصات این گوشی در حال حاضر وجود ندارد، ولی خبر خوش این است که زیاد لازم نیست برای این گوشی منتظر باشیم چون فردا (29 مهرماه) به صورت رسمی معرفی می‌شود.