سامسونگ: تولید تراشه های اگزینوس متوقف نخواهد شد

سامسونگ اعلام کرد قصد ندارد کسب و کار مربوط به تولید تراشه های اگزینوس را متوقف کند. به گفته این شرکت تولید این تراشه ها همچنان ادامه خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در گوشی های پرچمدار اخیر خود از تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون بهره برده است. اما قصد […]

سامسونگ اعلام کرد قصد ندارد کسب و کار مربوط به تولید تراشه های اگزینوس را متوقف کند. به گفته این شرکت تولید این تراشه ها همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در گوشی های پرچمدار اخیر خود از تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون بهره برده است. اما قصد دارد در آینده و در سری گوشی های گلکسی S از تراشه های کوالکام استفاده کند. اما این موضوع باعث عدم تولید تراشه های اگزینوس این شرکت نخواهد شد. با وابستگی هر چه بیشتر سامسونگ به کوالکام، سهم تراشه های اگزینوس کاهش داشته است. بطوری که اکنون 75 درصد از گوشی های سری گلکسی S22 از چیپ های اسنپدراگون بهره برده اند.

با وجودیکه سهم تراشه های اگزینوس در بازار به شدت کاهش داشته است و این چردازنده اکنون در بازار پس از تراشه های قدرتمند مدیاتک، کوالکام و اپل قرار دارد، مدیرعامل این شرکت از ادامه تولید آن خبر داد و گفت سامسونگ همچنان توسعه آن را ادامه خواهد داد. همچین این شرکت کره ای پس از اعلام عملکرد مالی خود در فصل دوم 2022، شایعات مبنی بر توقف تولید تراشه های اگزینوس را تکذیب کرد. به گفته سامسونگ اکنون تمرکز این شرکت روی بهبود رقابت پذیری در نسل بعدی چیپ های اگزینوس خواهد بود تا بتواند سهم این تراشه را در بازار افزایش دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال