سامسونگ تولید چیپ‌های 7 نانومتری را در برنامه سال آینده خود دارد

سامسونگ خود را آماده می‌کند تا تولید چیپ‌های 7 نانومتری فوق‌پیشرفته را در برنامه‌ی سال آینده خود قرار دهد. این شرکت حالا چیپ‌های 14 نانومتری را در گوشی‌های میان‌رده به کار می‌برد و با معرفی چیپ‌های 10 نانومتری در سال گذشته‌ی میلادی، در سال آینده به دنبال تولید چیپ‌های 7 نانومتری خواهد رفت. چشم بادامی‌های […]

سامسونگ خود را آماده می‌کند تا تولید چیپ‌های 7 نانومتری فوق‌پیشرفته را در برنامه‌ی سال آینده خود قرار دهد. این شرکت حالا چیپ‌های 14 نانومتری را در گوشی‌های میان‌رده به کار می‌برد و با معرفی چیپ‌های 10 نانومتری در سال گذشته‌ی میلادی، در سال آینده به دنبال تولید چیپ‌های 7 نانومتری خواهد رفت.

چشم بادامی‌های کره‌ای قصد دارند در چیپ‌های 7 نانومتری خود از جدیدترین تکنولوژی EUV استفاده کنند. چیپ‌های 7 نانومتری طبیعتا اندازه‌ای کوچک‌تر خواهند داشت و همین مسئله می‌تواند در به کارگیری باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر کمک بسزایی کند. از سوی دیگر، نسل جدید چیپ‌های سامسونگ قدرت بیشتری نیز خواهند داشت.

گفته می‌شود چیپ‌های جدید سامسونگ در اوایل سال 2018 آماده‌ی تولید خواهند شد؛ پس شاید پرچم‌دار سال 2018 این شرکت از چیپ‌های 7 نانومتری استفاده کند همان‌طور که احتمالا گلکسی اس 8 از چیپ 10 نانومتری استفاده می‌برد.

البته سامسونگ در تولید این نوع چیپ‌ها تنها نخواهد بود؛ شرکت TSMC نیز قصد دارد چیپ‌های 7 نانومتری خود را تا سال 2018 روانه بازار کند. بنابراین، اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود انتظار می‌رود TSMC نیز در تولید این نوع چیپ‌ها برای شرکت اپل و دیگر شرکت‌های دنیای تکنولوژی مفید واقع شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال