سامسونگ قلم S Pen مشابه با قلم کلاسیک نوریس استدلر خواهد ساخت

قلم‎های نوری سامسونگ در گذشته نیز طراحی‎های متفاوت و جالبی داشته‎اند و این شرکت قصد دارد از قلم جدیدی رونمایی کند، محصولی که کاملا با چیزی که شما فکر می‎کنید متفاوت است. قلم S Pen جدید مشابه با قلم کلاسیک و معروف نوریس استدلر خواهد بود. قلمی که نسل‎های متوالی از آن لذت برده‎‎اند. در […]

قلم‎های نوری سامسونگ در گذشته نیز طراحی‎های متفاوت و جالبی داشته‎اند و این شرکت قصد دارد از قلم جدیدی رونمایی کند، محصولی که کاملا با چیزی که شما فکر می‎کنید متفاوت است.

قلم S Pen جدید مشابه با قلم کلاسیک و معروف نوریس استدلر خواهد بود. قلمی که نسل‎های متوالی از آن لذت برده‎‎اند. در واقع زمان معرفی قلم‎های نوریس سال 1901 قید شده است (تاریخ ساخت قلم استدلر به 1835 بر می‎گردد).

البته نباید انتظار قلمی به همان اندازه را برای زنده کردن خاطرات داشته باشیم چون قلم‎های S Pen سری گوشی‎های گلکسی نوت سامسونگ ضرورتا کوچک هستند تا در گوشی که در جیب شما قرار می‎گیرد، جا شوند. سامسونگ در کنگره جهانی موبایل تبلت Galaxy Tab S3 خود را با یک قلم نوری بزرگتر معرفی کرد، قلمی که داخل تبلت جا قرار نگرفته و طراحی آرگونومیک بارزتری دارد.

اگر قلم نوریس استدلر را بشناسید می‎دانید که طراحی آن بیشتر از یک قرن است که تغییر نکرده و از نظر ابعاد و طراحی بی‎نظیر است. سامسونگ پاسخی در رابطه با زمان عرضه‎ی این قلم دیجیتالی جدید و قیمت آن نداده است. در حال حاضر ما فقط می‎دانیم که قلم‎های S Pen را می‎توان هم بر روی گوشی‎های نوت و هم تبلت‎ها استفاده کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال