تمرکز بیشتر سامسونگ روی فناوری 5G طی قرارداد با نوکیا

سامسونگ طی قراردادی با نوکیا بیش از پیش روی فناوری 5G تمرکز می کند. قرارداد قبلی آنها سال گذشته به پایان رسید. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Neowin، قرارداد جدید نوکیا و سامسونگ بر پایه پتنت های جدید در حوزه 5G خواهد بود. قرارداد قبلی این دو شرکت […]

سامسونگ طی قراردادی با نوکیا بیش از پیش روی فناوری 5G تمرکز می کند. قرارداد قبلی آنها سال گذشته به پایان رسید.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Neowin، قرارداد جدید نوکیا و سامسونگ بر پایه پتنت های جدید در حوزه 5G خواهد بود. قرارداد قبلی این دو شرکت نیز در همین حوزه و تا پایان ۲۰۲۲ بوده است.

امضای این قرارداد که مفاد آن محرمانه است نشان می‌دهد سامسونگ در سال جدید قصد دارد در سال های آینده نیز پتنت های نوکیا را در ازای پرداخت پول در اختیار بگیرد.

مدیرعامل نوکیا پس از امضای این قرارداد در مورد آن ابراز خشنودی کرد و گفت این قرارداد تجاری میتواند به نفع هر دو شرکت باشد. وی ضمن تاکید بر قدرت پتنت‌های نوکیا و مجموعه آن گفت این شرکت در طول ده ها در حوزه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است و اکنون می‌تواند در زمینه استاندارد شبکه های سلولی و دیگر فناوری‌های زیرمجموعه آن نقش اساسی ایفا کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد نوکیا حدود ۴۵۰۰ پتنت در زمینه فناوری فایو جی به ثبت رسانده است. این دو شرکت از سالها پیش سابقه همکاری با یکدیگر داشته اند و سال گذشته نیز در زمینه استاندارد های ویدیویی قراردادی را به امضا رساندند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال