کاربران گلکسی نوت 7 تا زمان تحویل گوشی سالم یک دستگاه گلکسی J از سامسونگ دریافت می‌کنند

بزرگترین عاملی که باعث می‎شود بعضی از صاحبان نوت 7 سامسونگ گوشی خود را تعویض نکنند ترس این است که اگر الان واحد معیوب خود را تحویل دهند، فرصت تعویض با مدل جدید و امن گلکسی نوت 7 از آن‎ها گرفته می‎شود. سامسونگ این مشکل را در آخرین نسخه از طرح تعویض (Exchange Program) خود […]

بزرگترین عاملی که باعث می‎شود بعضی از صاحبان نوت 7 سامسونگ گوشی خود را تعویض نکنند ترس این است که اگر الان واحد معیوب خود را تحویل دهند، فرصت تعویض با مدل جدید و امن گلکسی نوت 7 از آن‎ها گرفته می‎شود. سامسونگ این مشکل را در آخرین نسخه از طرح تعویض (Exchange Program) خود مورد رسیدگی قرار داده است.

سامسونگ حالا در اختیار صاحبان گلکسی نوت 7 دو گزینه قرار داده است. گزینه‎ی اوی تعویض نوت 7 با یک مدل ” loaner” (مدلی که تا تعمیر چیزی قرض داده می‎شود) از سری گوشی‎های گلکسی J سامسونگ است. زمانی که مدل جدید و سالم نوت 7 آماده شد (در انتظار تایید CPSC قرار دارد)، گوشی گلکسی J را می‎توان برای دریافت فبلت سالم پس داد.

گزینه‎ی دوم تعویض نوت 7 با یک گوشی گلکسی اس 7 یا اس 7 اج سامسونگ است، پول لوازم جانبی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ نیز به مشتری برگشت داده می‎شود. این برگشت زدن پول شامل تفاوت قیمت بین دو گوشی نیز می‎شود. به یاد داشته باشید که گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ خود دارای یک پرونده‎ی حقوقی بابت آتش گرفتن در شلوار یک مرد است، که شدیدا به آو آسیب وارد کرده است. آن دسته از افرادی که به جای نوت 7 معیوب خود یک گوشی گلکسی اس 7 یا اس 7 اج دریافت می‎کنند قادر به تعویض دوباره‎ی آن با گلکسی نوت 7 جدید نخواهند بود.

افراد در هر صورت به دنبال استفاده از هر کدام از این گزینه‎ها، از سامسونگ 25 دلار (بابت دلداری) در قالب یک کارت هدیه دریافت می‎کنند. هم‎چنین باید اشاره داشت که سازمان CPSC (کمیسیون امنیت حفاظت مصرف‎کننده) اعلام کرده است که در حال صحبت با سامسونگ برای راضی کردن آن‎ها برای فراخواندن رسمی گوشی‎های نوت 7 از بازار است. این سازمان هم‎چنین اعلام کرده است که مطمئن نیست که جایگزینی واحدهای جدید نوت 7 سامسونگ با مدل‎های معیوب راه‎حل به اندازه‎ی کافی خوبی باشد. سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی اشاره داشت که CPSC مجبور به تایید عرضه‎ی واحد‎های جایگزین نوت 7 خواهد بود. سازمان‎های دولتی برای تسریع بخشیدن به کارها ساخته نشده‎اند. اگر CPSC بر چیزی تاکید داشته باشد که به معنای پایان یافتن کار سامسونگ در این قضیه باشد، ممکن است تا زمانی که صاحبان نوت 7 مدل‎های جایگزین این فبلت را مشاهده کنند چند هفته‎ای طول بکشد.

باید بگوییم که سامسونگ به مالکین این فبلت گفته است که آن را خاموش کنند. با توجه به طرح تعویض سامسونگ، هیچ دلیلی ندارد که افراد مدل معیوب نوت 7 را پیش خود نگه دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال