سامسونگ، TSMC و کوالکام از سوی کمیسیون ITC آمریکا به نقض پتنت متهم شدند

کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده اعلام کرد سه شرکت سامسونگ، کوالکام و TSMC به نقض پتنت متهم هستند و این کمیسیون در حال تحقیق روی این پرونده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت های بزرگ چند ملیتی مانند سامسونگ و یا کوالکام در طول سالهای فعالیت خود مدام درگیر پرونده […]

کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده اعلام کرد سه شرکت سامسونگ، کوالکام و TSMC به نقض پتنت متهم هستند و این کمیسیون در حال تحقیق روی این پرونده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت های بزرگ چند ملیتی مانند سامسونگ و یا کوالکام در طول سالهای فعالیت خود مدام درگیر پرونده های حقوقی میشوند. یکی از چالش ها مربوط به پتنت هایی است که توسط این شرکت های فناوری ثبت میشود. زیرا صاحبان اسناد ثبت اختراع به دنبال دریافت حقوق از دست رفته خود هستند.

سامسونگ بیش از دیگر شرکت ها در جنگ های حقوقی بر سر پتنت حضور دارد. یکی از نمونه های آن هم چالش چندساله این شرکت با اپل بود. کمیسیون USITC طی اعلامیه ای از تحقیق روی واحد‌های تجاری سامسونگ الکترونیکس خبر داد. غیر از سامسونگ شرکتهای دیگر مانند کوالکام یا TSMC نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا مشخص شود این شرکت ها پتنت نقض کرده اند یا خیر.

تحقیقات روی این سه شرکت بر بخش های مانند محصولات نیمه هادی، مدارهای مجتمع و گوشی های هوشمند خواهد بود. شکایت ثبت شده نیز مربوط به شرکت آمریکایی Deadalus Prime است که تحقیقات این کمیسیون نیز در همین راستا انجام میشود.

این شرکت در شکایت خود اعلام کرد قصد دارد از فروش محصولاتی که به ادعای وی ناقض پتنت بوده جلوگیری کند. از آنجاییکه چنین پرونده هایی به زمان زیادی برای اعلام نتیجه نیاز دارد، خبر نهایی به این زودی مشخص نخواهد شد.