اجرای مراسم رونمایی سامسونگ یک روز قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

سامسونگ قصد دارد یک روز قبل از آغاز به کار کنگره جهانی موبایل MWC 2022 رویدادی را برگزار کند. بر اساس اعلام این شرکت این مراسم در تاریخ ۸ اسفند ماه به وقت تهران و با هدف معرفی دستگاه هایی با کاربری اداری و آموزشی برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، کنگره […]

سامسونگ قصد دارد یک روز قبل از آغاز به کار کنگره جهانی موبایل MWC 2022 رویدادی را برگزار کند. بر اساس اعلام این شرکت این مراسم در تاریخ ۸ اسفند ماه به وقت تهران و با هدف معرفی دستگاه هایی با کاربری اداری و آموزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، کنگره جهانی موبایل امسال از ۹ تا ۱۲ اسفند و در بارسلونا اسپانیا خواهد بود. سامسونگ نیز مراسم خود را یک روز قبل از آغاز این کنگره برگزار می‌کند. طبق اعلامیه سامسونگ و پوستر مراسم احتمالاً این کنفرانس به صورت لایو از یوتیوب پخش خواهد شد.

 هنوز جزئیات دستگاه های قابل معرفی در این مراسم اعلام نشده است. اما به نظر می رسد سامسونگ دستگاه های مانند لپ تاپ، ساعت هوشمند، گوشی تاشو، تبلت و قلم هوشمند را در این مراسم رونمایی می کند. به گفته سامسونگ دستگاه های با قابلیت اتصال به موبایل که توسط این شرکت توسعه داده شده اند به نمایش گذاشته خواهد شد. در متن بیانیه  اینشرکت به دستگاههایی با کاربرد اداری و آموزشی نیز اشاره شده است. این در حالی است که مراسم آنپکد سامسونگ نیز تنها چند روز قبل برای معرفی سری گلکسی اس ۲۲ برگزار شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال