سامسونگ از گوشی گلکسی F54 5G مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

گوشی F54 5G نسخه دیگری از سری A54 است که در حال حاضر در هند رونمایی شده است. از مهم‌ترین ویژگی این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری غول پیکر آن است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع سوپر آمولد است که همراه […]

گوشی F54 5G نسخه دیگری از سری A54 است که در حال حاضر در هند رونمایی شده است. از مهم‌ترین ویژگی این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری غول پیکر آن است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع سوپر آمولد است که همراه با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد.

در این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده شده است همچنین ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه با آن قرار دارد امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز برای کاربران فراهم شده است سامسونگ در گلکسی اف ۵۴ از سیستم عامل اندروید ۱۳ به طور پیش فرض استفاده کرده است همچنین رابط کاربری One UI 5.1 در آن اجرا می شود به گفته سامسونگ این گوشی تا ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

پنل پشتی این دستگاه شامل دوربین های سه گانه از سه دوربین اصلی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. این سنسور می تواند به کاربر امکان فیلمبرداری 4K را بدهد. علاوه بر آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو نیز در پنل پشتی قرار گرفته است دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد که قادر به ضبط ویدیو های 4K است.

سنسور اثر انگشت در این گوشی روی فریم قرار گرفته است. سامسونگ در این دستگاه از یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که می تواند از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی میکند. همچنین گوریلا گلس ۵ نیز همراه با استاندارد IP67 آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال