سامسونگ از گوشی جدید گلکسی F14 همراه با باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

سامسونگ در حالی از محصول جدید خود به نام گلکسی F14 در بازار هند رونمایی کرد که این گوشی میان رده دارای یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. تراشه کم مصرف ۵ نانومتری در این گوشی استفاده شده است که همراه با ابن باتری شارژدهی مناسبی را برای کاربران فراهم می کند. به […]

سامسونگ در حالی از محصول جدید خود به نام گلکسی F14 در بازار هند رونمایی کرد که این گوشی میان رده دارای یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. تراشه کم مصرف ۵ نانومتری در این گوشی استفاده شده است که همراه با ابن باتری شارژدهی مناسبی را برای کاربران فراهم می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی F14 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی است که از یک پنل PLS LCD بهره میبرد.

نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگر ۹۰ هرتز است و در کنار آن از تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۳۰ با قابلیت 5G استفاده شده است. برای محافظت از این صفحه نمایش نیز گوریلا گلس ۵ به کار رفته است.

سامسونگ در گلکسی F14 نیز همانند دیگر اعضای این خانواده یعنی M14 از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده کرده است. این توان برای شارژ کردن این باتری چندان سریع محسوب نمیشود و بنظر می رسد کاربر باید زمان زیادی را برای شارژ گوشی صرف کند.

در پشت نمایشگر نیز دوربین های دوگانه قرار دارند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است و در کنار آن دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد و دیگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در آن بکار نرفته است. دوربین سلفی نیز در جلوی دستگاه در ناچ قطره ای قرار گرفته و ۱۳ مگاپیکسل است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال