سامسونگ گوشی اندرویدی تاشوی G9198 را با دو نمایشگر معرفی کرد

شاید اگر به گذشته برگردیم می‌توانیم به جرات بگوییم که گوشی‌های تاشو یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در میان خریداران بوده است اما از زمانی که نمایشگر‌های لمسی به وجود آمدند این گوشی‌ها با سرعتی نسبتا زیاد به دست فراموشی سپرده شدند اما همچنان بعضی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از نظیر سامسونگ به این گوشی‌ها […]

شاید اگر به گذشته برگردیم می‌توانیم به جرات بگوییم که گوشی‌های تاشو یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در میان خریداران بوده است اما از زمانی که نمایشگر‌های لمسی به وجود آمدند این گوشی‌ها با سرعتی نسبتا زیاد به دست فراموشی سپرده شدند اما همچنان بعضی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از نظیر سامسونگ به این گوشی‌ها اهمیت می‌دهند. گوشی‌های هوشمند تاشو در میان کاربران آسایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل دو کمپانی ال جی و سامسونگ همچنان گوشی‌های هوشمند تاشو را تولید می‌کنند.

گوشی جدید اندرویدی تاشو سامسونگ به نام G9198 که نسخه‌ی پیشرفته‌تر  G9098 می‌باشد به صورت رسمی توسط این کمپانی کره‌ای معرفی شد. نمایشگر اصلی گوشی 3.9 اینچ می‌باشد و از تکنولوژی Super AMOLED سامسونگ بهره می‌برد. محافظت از این نمایشگر را گوریلا گلاس 3 به عهده گرفته است. چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 808 با پردازنده ای شش هسته‌ای به همراه پردازنده ی گرافیکی Adreno 418 وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را در این گوشی تاشو بر عهده دارند.

سامسونگ گوشی اندرویدی تاشوی G9198 را با دو نمایشگر معرفی کرد

حافظه‌ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت می‌باشد و توسط کارت حافظه تا 64 گیگابایت نیز قابل افزایش است. سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه فلش برای دوربین اصلی تعبیه شده و دوربین جلوی گوشی نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی می‌باشد. گوشی جدید تاشوی سامسونگ دارای  باتری  2,020 میلی آمپری بوده و از نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ هنوز درمورد حافظه‌ی رم قرار داده شده در این گوشی صحبتی نکرده است. این گوشی دارای ابعاد 120.3x 61.2 x 16.3 میلی متری بوده و 200 گرم وزن دارد که نسبت به گوشی‌های امروزی کمی سنگین به نظر می‌آید. همانطور که گفتیم گوشی جدید سامسونگ از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد ولی نسخه‌ی استفاده شده در این گوشی هنوز مشخص نیست هر چند انتظار می‌رود نهایتا شاهد نسخه‌ی 5.1 یا 5 اندروید در این گوشی باشیم.

اما نگاهی هم به ظاهر گوشی می‌اندازیم. هنگامی که گوشی را در دست می‌گیرد اصلا وزن سنگین آن را حس نمی‌کنید و نسبت به گوشی‌های امروزی نیز آن چنان بزرگ به نظر نمی‌آید. همانطور که اشاره شد این گوشی دارای دو نمایشگر می‌باشد. هر دو نمایشگر از تکنولوژی Super AMOLED سامسونگ بهره می‌برند و هر دو نیز 3.9 اینچ می‌باشند. فعلا سامسونگ قصد دارد این گوشی را فقط در چین عرضه کند و صحبتی از عرضه‌ی این گوشی در دیگر مناطق نکرده است. تنها رنگی نیز که برای این گوشی در نظر گرفته شده رنگ آبی می‌باشد. هنوز قیمت گوشی نیز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال