رونمایی سامسونگ از گوشی‌هوشمند میان‌رده و ارزشمند گلکسی Wide: دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار صفحه‌نمایش 5.5 اینچی

شرکت سامسونگ از گوشی‎هوشمند گلکسی جدیدی رونمایی کرده است. این گوشی که گلکسی Wide نامیده می‎شود دارای چیپست اسنپ‎دراگون 400 با پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز بوده و نمایشگر آن از نوع 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‎توان به 2 گیگابایت رم و حافظه‎ی […]

شرکت سامسونگ از گوشی‎هوشمند گلکسی جدیدی رونمایی کرده است. این گوشی که گلکسی Wide نامیده می‎شود دارای چیپست اسنپ‎دراگون 400 با پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز بوده و نمایشگر آن از نوع 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‎توان به 2 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از درگاه میکرو‎ اس‎دی اشاره کرد و یک باتری قابل تعویض 3000 میلی‎آمپر ساعتی نیز داخل آن دیده می‎شود. دوربین پشتی این گوشی از نوع 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. سیستم‎عامل گلکسی Wide اندروید مارشملو 6.0 است و از قابلیت برادکست کردن زمینی دیجیتالی مولتی‎مدیا (T-DMB) نیز پشتیبانی می‎کند.

شماره مدل این گوشی SM-G600S است که مشابه با چیزی است که در گوشی گلکسی On7 دیده می‎شود. یک مقایسه‎ی سریع بین این دو گوشی نشان می‎دهد که اکثر مشخصات فنی این دو گوشی نیز یکسان است، بنابراین می‎توان گوشی گلکسی Wide را به نوعی مدل دوباره برندگذاری شده‎ی On7 دانست.

به هرحال، گوشی Galaxy Wide در حدود 275 دلار قیمت گذاری شده است و فروش آن از چند هفته‎ی آینده در کشور کره‎ی جنوبی، محل فرماندهی شرکت سامسونگ، آغاز خواهد شد. هنوز خبری در رابطه با زمان شروع فروش بین‎المللی این گوشی وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال