رونمایی سامسونگ از گلکسی Z فولد 2 طی مراسم آنپکد 2020

مراسم آنپکد شرکت سامسونگ علاوه بر رونمایی از سری نوت ۲۰ عرضه گوشی تاشو گلکسی Z فولد 2 را نیز به همراه داشته است. سری جدید گلکسی Z فولد 2 نسبت به مدل قبلی تفاوت‌هایی را از لحاظ ظاهری مانند نمایشگر خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراسم آنلاین […]

مراسم آنپکد شرکت سامسونگ علاوه بر رونمایی از سری نوت ۲۰ عرضه گوشی تاشو گلکسی Z فولد 2 را نیز به همراه داشته است. سری جدید گلکسی Z فولد 2 نسبت به مدل قبلی تفاوت‌هایی را از لحاظ ظاهری مانند نمایشگر خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراسم آنلاین امروز از گوشی گلکسی Z فولد 2 به‌عنوان گوشی جدید تاشو این شرکت رونمایی کرد. سری جدید گوشی گلکسی Z  با حاشیه کمتری نسبت به مدل قبلی ارائه شده است. در قسمت پنل پشتی یک نمایشگر ۶.۲ اینچی قرار داده شده و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی درون حفره آن قرار گرفته است. این تغییر، ظاهر این گوشی را نسبت به مدل قبلی بسیار بهبود بخشیده است.

سمت دیگر پنل بیرونی مجهز به دوربین هایی به شکل عمودی است. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر ۱۲ مگاپیکسل با لرزش گیر تصویر اپتیکال و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض است. نمایشگر ۷.۷ اینچی امولد این گوشی در هنگام باز کردن آن مشاهده می‌شود که نسبت به مدل قبلی ۱۳.۵ درصد بزرگتر شده است. نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی تماشای ویدیو را برای کاربر بسیار لذت بخش کرده است.

چیپست گلکسی فولد ۲ از نوع اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. یک رم ۱۲۸ گیگابایتی از نوع LPDDR5 نیز در آن قرار داده شده است. ظرفیت حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت بوده و استاندارد پر سرعت UFS 3.1 در آن رعایت شده است. مهمتر از همه اینکه این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال