سامسونگ در رویداد MWC 2022 از نسل جدید لپ تاپ های گلکسی بوک رونمایی می کند

سامسونگ اعلام کرد در مراسم کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ نسل جدید لپ تاپ های گلکسی بوک را عرضه خواهد کرد. این دستگاه جدید به پردازنده Alder Lake اینتل مجهز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیراً از گوشی‌های سری جدید اس ۲۲ رونمایی کرد. اکنون این شرکت قصد دارد تا […]

سامسونگ اعلام کرد در مراسم کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ نسل جدید لپ تاپ های گلکسی بوک را عرضه خواهد کرد. این دستگاه جدید به پردازنده Alder Lake اینتل مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیراً از گوشی‌های سری جدید اس ۲۲ رونمایی کرد. اکنون این شرکت قصد دارد تا در رویداد فناوری سالانه کنگره جهانی موبایل دستگاه دیگری را نیز عرضه کند. طبق گزارش منتشر شده در notebookcheck، سامسونگ پیش از رونمایی از دستگاه جدید توضیحاتی را در رابطه با آن در پست اخیر خود منتشر کرده و گفته است: در این رویداد نسل بعدی گلکسی بوک قبل از کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود و از این بابت هیجان زده هستیم.  همچنین در این مراسم چند اتفاق ویژه نیز روی خواهد داد.

 به گفته این شرکت کره ای استفاده از نسل جدید گلکسی بوک باعث تغییر روش مردم در استفاده از دستگاه های روزمره شان خواهد شد. زیرا بین دستگاه ها و سیستم عامل ها در لپ تاپ های نسل جدید یکپارچگی جدیدی وجود دارد. احتمالا منظور One UI Book 4 است که همان نسخه سفارش شده ویندوز ۱۱ محسوب می شود.

 به گفته سامسونگ نسل جدید این لپ تاپ ها متکی بر سخت افزار اینتل خواهد بود. پیش از این نیز در رابطه با استفاده از پردازنده های Alder Lake اینتل مانند Core i7-1260P اطلاعاتی منتشر شده بود. ۲ پردازنده جدید اینتل به نام های Core i7-1270P و Core i7-1280P با استفاده از معماری Alder Lake-P ساخته شده اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال