کاربران سامسونگ می‌توانند با گوشی خود استارت ماشین و قفل آن را باز کنند

سامسونگ با عرضه نوعی کلید دیجیتال به کاربران گوشی‌های هوشمند خود کمک کرده است تا بتوانند از طریق آن قفل خودرو خود را باز و یا آن را روشن کنند. تا این لحظه تنها دارندگان خودرو جنسیس جی 60v می‌تواند از این قابلیت استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از […]

سامسونگ با عرضه نوعی کلید دیجیتال به کاربران گوشی‌های هوشمند خود کمک کرده است تا بتوانند از طریق آن قفل خودرو خود را باز و یا آن را روشن کنند. تا این لحظه تنها دارندگان خودرو جنسیس جی 60v می‌تواند از این قابلیت استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپل از قابلیت امکان استفاده از آیفون یا اپل واچ به جای سوئیچ رونمایی کرده بود. اکنون سامسونگ قصد دارد این قابلیت را به طور مشابه برای برخی از گوشی های خود فعال کند.

به گفته سامسونگ به زودی کلید دیجیتال خودرو در زمان عرضه گلکسی اس ۲۱ به کاربران عرضه خواهد شد و سپس این قابلیت در برخی از گوشی ها مورد استفاده کاربران خواهد بود. به گفته این شرکت برای اولین بار این قابلیت در کره جنوبی و سپس برای دیگر کاربران جهان نیز عرضه می شود. این کلید دیجیتال با باند فوق عریض (UWB)‌ و NFC در حال حاضر تنها بر روی خودروی الکتریکی جنسیس کاربرد خواهد داشت.

طبق گزارشی که اخیرا ورج منتشر کرده است در صورت استفاده از گوشی هوشمند و خودرو مناسب میتوان حتی بدون بیرون آوردن گوشی نیز قفل خودرو را باز کرد. علاوه بر آن به گفته شرکت سازنده این کلید دیجیتال میتواند علاوه بر استارت در تنظیمات آینه و صندلی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. سامسونگ گوشی های مدل گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی زد فولد ۲ و ۳ و گلکسی +S21 و S21 اولترا را برای پشتیبانی از این قابلیت معرفی کرده که همگی از NFC و فناوری UWB پشتیبانی میکنند. این کلیدها امکان اشتراک گذاری از طریق اپلیکیشن دانلود شده را نیزخواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال