سامسونگ سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین تله فوتو استفاده می‌کند

استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای نخستین بار ۲ سال پیش توسط سامسونگ انجام شد. این سنسور در گوشی‌های پرچمدار این شرکت از جمله گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود دارد. تاکنون سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی تنها در جایگاه دوربین اصلی مورد استفاده قرار گرفتند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با تغییراتی در دنیای دوربین‌های تله […]

استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای نخستین بار ۲ سال پیش توسط سامسونگ انجام شد. این سنسور در گوشی‌های پرچمدار این شرکت از جمله گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود دارد. تاکنون سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی تنها در جایگاه دوربین اصلی مورد استفاده قرار گرفتند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با تغییراتی در دنیای دوربین‌های تله فوتو از سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی در این نوع دوربین‌ها استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق خبر منتشر شده در وب سایت سامسونگ این شرکت از سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی خود از جمله ایزوسل HP2 و HP3 در جایگاه دوربین تله فوتو نیز استفاده خواهد کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های سامسونگ این سنسور می‌تواند به دو طریق در این جایگاه مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از آنها برش درون سنسوری است و دیگری با کمک لنز زوم اپتیکال اختصاصی. در این صورت امکان استفاده از این لنزها در گوشی‌های بسیار نازک و ارزان قیمت نیز وجود دارد. البته این گوشی‌ها می‌توانند از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده کنند. با استفاده از مکانیزم برش درون سنسوری امکان استفاده از این سنسور از طریق دوربین اصلی و تا ۴ برابر زوم اپتیکال وجود دارد.

دوربین‌های ایزوسل از نوع ۲۰۰ مگاپیکسلی امکان تصویربرداری پرتره با زوم ۲ یا ۳ برابری را نیز به کاربر خواهند داد. به دلیل ایجاد اعوجاج کمتر این سنسورها تصاویر پرتره را بهتر از دوربین‌های عریض ثبت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال