سامسونگ در مدل استاندارد گلکسی S23 از حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می کند

مدل پایه گوشی گلکسی S23 همراه با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و دیگر خبری از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نخواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالیکه به زمان رونمایی از گوشی پرچمدار گلکسی S23 نزدیک میشویم هنوز خبرهای جدیدی در مورد جزییات آن منتشر میشود. خبر اخیر نیز […]

مدل پایه گوشی گلکسی S23 همراه با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و دیگر خبری از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نخواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالیکه به زمان رونمایی از گوشی پرچمدار گلکسی S23 نزدیک میشویم هنوز خبرهای جدیدی در مورد جزییات آن منتشر میشود. خبر اخیر نیز به حافظه ذخیره سازی این گوشی اشاره دارد. احتمالا مدل پایه S23 با رم ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. این در حالیست که گوشی های نسل قبل دارای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بودند. سامسونگ مدل پایه گلکسی S22 و مدل های دیگر را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه کرده بود.

البته گوشی های جدید سامسونگ به دلیل نداشتن درگاه microSD امکان افزایش حافظه داخلی را ندارند. یک افشاگر به نام احمد قویدر مدعی است سامسونگ در مدل پایه همه نسخه های گلکسی S23 از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت استفاده کرده است. همچنین این افشاگر می گوید مدل اولترا در این نسخه به رم ۸ گیگابایتی مجهز است. این موضوع می تواند استقبال کاربران حرفه ای که بازار هدف مدل اولترا این گوشی را تشکیل می دهند، افزایش دهد.

در خبرهای پیش از این نیز گفته شد که مدت اولترا دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است و احتمالا دوربین سلفی در همه مدل های پرچمدار بعدی سامسونگ از نوع جدید هستند. به همین دلیل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای این دوربین ها کافی نخواهد بود. با وجود استفاده از سرویس های ابری توسط کاربران، ممکن است برخی از آنها امکان استفاده از این سرویس ها را نداشته باشند.

شایعه دیگری که در مورد گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد مربوط به سیستم خنک کنندگی آن است. با توجه به استفاده از این سیستم و همچنین اضافه شدن حافظه داخلی، فضای کافی برای دانلود و نصب بازی ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست افزایش حافظه ذخیره سازی همراه با افزایش قیمت این گوشی خواهد بود یا خیر. البته در برخی شایعات احتمال افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه قطعات وجود دارد.