سامسونگ در گلکسی زد فلیپ ۵ از نمایشگر بیرونی بزرگتر استفاده می کند

یکی از افشاگران محصولات سامسونگ اعلام کرد این شرکت برای نیل بعدی گوشی های تاشو خود نمایشگر بیرونی بزرگتری می سازد. بدین ترتیب شاهد نمایشگر خارجی بزرگتر از سه اینچ خواهیم بود. همچنین در ناحیه لولا نیز برآمدگی نمایشگر کنر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق نوشته دیجیتال ترندز که بر […]

یکی از افشاگران محصولات سامسونگ اعلام کرد این شرکت برای نیل بعدی گوشی های تاشو خود نمایشگر بیرونی بزرگتری می سازد. بدین ترتیب شاهد نمایشگر خارجی بزرگتر از سه اینچ خواهیم بود. همچنین در ناحیه لولا نیز برآمدگی نمایشگر کنر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق نوشته دیجیتال ترندز که بر اساس گفته راس یانگ افشاگر خوش نام در صنعت نمایشگر منتشر شده است، گلکسی زد فلیپ پنج نمایشگر بیرونی بزرگتر از ۳ اینچ خواهد داشت. کوچک بودن نمایشگر بیرونی امکان استفاده از آن در موارد مختلف را محدود می‌کند. زد فلیپ ۴ نیز اکنون یک نمایشگر ۱.۹ اینچی دارد و تنها برای کارهای ساده مانند نمایش نوتیفیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد.

سامسونگ قصد دارد با بزرگتر کردن نمایشگر بیرونی به کاربران کمک کند تا از این نمایشگر در موارد بیشتر استفاده کنند. نمایشگر بیرونی برای سریعتر انجام دادن کارها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. بدین ترتیب در نسخه بعدی گوشی زد فلیپ دیگر برای باز کردن اپلیکیشن های ساده نیز به استفاده از نمایشگر اصلی نخواهد بود.

طبق گفته یانگ، با تعویض طراحی لولا در زد فلیپ ۵ دیگر برآمدگی نمایشگر در قسمت لولا کمتر خواهد شد. به دلیل استفاده از شیشه فوق نازک توسط سامسونگ فرمول طراحی نمایشگر در گوشی های سامسونگ متفاوت است. تمرکز سامسونگ بیشتر روی دوام نمایشگر است به همین دلیل برآمدگی این ناحیه وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال